Hallo iedereen,
Ik ben niet zoveel meer op ikkeben te vinden, maar dat komt vast wel weer. Ik heb nog niet echt weer een ritme gevonden en de vrije tijd die ik heb, gaat op aan huishoudelijke klusjes, foto’s plakken en bellen enzo. Het gaat verder wel goed hier.
Joël is een echte peuter aan het worden. Sinds een paar dagen roept hij heel de dag: “Nee!”, “Los!” en “Mij!” Hoera!! Hij valt ook heel veel en roept dan: “Vallen!”. Tja, nu is mamma er niet meer de hele dag om je op te vangen he? Blauwe plekken, builen en schrammen… Groot worden valt niet mee! En luisteren trouwens ook niet… Nou ja, gelukkig komt hij af en toe naar me toe en roept dan “kus!”. Die krijg ik dan ook. Zo schattig! En hij zingt de hele dag door.
Daniël groeit als kool. Gisteren naar het CB geweest. Hij was toen 5 weken en 2 dagen oud en hij woog al 5200 gram!!! Ik geef nog borstvoeding, dus ik heb genoeg! Het voeden op verzoek vind ik soms nog wel lastig. Ik hoop dat hij snel een ritme krijgt, maar weet ook dat als dat zo is en je net gewend bent, zo’n kleintje alles weer omgooit. We zien wel. Daniël z’n navel is niet helemaal goed, gisteren hebben ze hem aangestipt met zilvernitraat. Hij heeft een granuloom, een uitstulping uit z’n naveltje. Woensdag moet het nog een keer aangestipt en hopelijk is het dan over. Verder huilt Daniël niet veel, alleen 's avonds een paar uurtjes. Hij lacht al, maakt geluidjes en volgt de nijntjes aan z’n mobiel boven de box. Vanaf nu begint het leren… Eigenlijk is het hele kleine er dus alweer af!
Jullie zijn weer op de hoogte en ik lees wel veel, maar reageer niet altijd. Het ga jullie allemaal goed en ik hoop snel weer wat actiever te (kunnen) zijn!
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël