hahahaha, sorry hoor, maar ik ben even blij! Wij gaan op vakantie!! hahahaha
Ik weet het, voor sommige is dit normaal, maar voor ons niet. Van jongs af aan zijn wij niet gewend om op vakantie te gaan, bleven altijd thuis, en wat later wel, met zijn tweetjes, maar ook niet vaak. In de afgelopen 10 jaar, zijn wij denk ik 3 keer op vakantie geweest. Niet veel dus. Had vele redenen, voornamelijk financieel, aangezien ik de eerst epaar jaar van onze relatie nog student was. Daarna gingen we verhuizen, dus ook niet het geld ervoor, vlak daarna gingen we trouwen, waar we dus ook 2 jaar voor hebben gespaard ( was dan ookw el een knal fuif, een echt groots achterhoeks feest!! hahahahahaha) , toen werd Bo geboren, zijn we naar zeeland geweest, maar vorig jaar door het kopen van dit huis, werd het ook niet wat.
Dus, dat was de voorgeschiedenis waarom wij niet gewend zijn om op vakantie te gaan.
Nu zijn mijn schoonouders echte campeerders. Wij eigenlijk ook, want de keren dat we gingen, zijn we gaan camperen, vonden we erg leuk. Maar goed, Bo zag dus al een tijdje gelden die caravan, en sinds dien wil hij naar eigen zeggen ook op vakantie met de caravan. Tja, dat kan niet,w e hebben geen caravan, en een duur ding ga ik ook niet lenen van mijn schoonouders, er zal maar wat gebeuren!!
Nee denk je, dat werd hem niet. daarnaast moesten we nog veel doen in en om het huis, schilderen enzo, dus dat werd hem ook niet.
Maar het bleef wel knagen, want ja, zelf wilden we eigenlijk ook wel, maar om er richting de 1000 euro er voor neer te leggen, nee dank je. dat wilden we dus niet!!!
Beetje rond gesnuffeld, en toen kwamen we op vakantie veilingen uit. alles in de gaten gehouden, hoe het werkt, wat het waard is etc. en uiteindelijk geboden o een vakantie. 7 dagen naar een camping in Arnhem, een 6 persoonse bungalow tent, compleet ingericht, met alle gemakken, zelfs lakens en alles. hoeven dus alleen speelgoed en kleren mee te nemen, verder is alles er al, van borden tot bestek, tot een gasfornuis tot koelkast etc.etc.
En ja hoor, we hebben hem!! voor 100 euro!! 7 dagen, bo gaat het geweldig vinden!! we moeten tussendoor nog wel even een paar uur terug, voor bo zijn neusje, maar er was geen reden om niet op vakantie te gaan volgens de KNO , hij zou er geen last van hebben (overigens wel blij dat hij binnenkort geholpen wordt, want hij had gisteren weer een bvloedneus in bed, en dat terwijl hij gewoon lag te slapen, ik vond hem , hij was niet eens wakker, alsof die bloedvaatjes gewoon zo knappen ofzo, echt raar)
Ik ga niet zeggen wanneer we gaan, heb geen zin in inbrekers enzo, maar goed, ik ben even heel erg blij, want wij gaan op vakantie!!! heerlijke rust!!! hahahaahaha
liefs woezel