Jochie schoenen bekend?

Hallo dames heb een vraagje over met schoentje van Jochie is dat bij jullie bekend??
Bij mij niet zo haha nu is mn vraag zijn die goed??
Romy en Max lopen nu net 2 weken en hebben nog van die echte baby schoentjes die te klein worden en erg glad worden.
Dus op zoek naar wat nieuws nu was ik in de winkel en die man advisseerde dus Jochie"s??
Mijn vraag is hebben ze die ook voor meiden??
bedoel kan natuurlijk altijd wel blauw en bruin nemen nutraal maar Romy heeft bijna alles rose dus vindt ik dat ook wel leuk jaj ja mam in de bocht haha.
Ze zeggen je moet niet naar de mooi kijken maar of ze wel goed zitten ja maar ze moeten er ook leuk uit zien vindt ik toch anders doe je ze nog niet aan ikke tenminsten niet.
reacties graag haha bedankt alvast.
de mama van de wandellende 2-ling

[/url]

[/url]

Je hebt op het verkeerde forum gepost

Bij het forum van 1 tot 4 jaar zul je meer wandelende kindjes tegenkomen dan hier bij de baby’s. Ik ken het schoentje van Jochie niet. Tim loopt nu bijna 5 maanden, dus hij loopt al een tijdje op echte schoentjes. Het belangrijkste voor een schoentje is dat ze een soepele zool hebben, zodat kindjes goed leren om hun voet af te wikkelen. Haha kan me voorstellen hoor dat je ook een beetje schoentjes wil die er goed uitzien. Natuurlijk is comfort het belangrijkste, maar ja het oog wil ook wat De eerste loopschoentjes van Tim waren van Geox en hij heeft sinds een paar weken een grotere maat. Weet eigenlijk niet eens van welk merk deze zijn.

Groetjes,
SAndra

Lilypie Tweede Ticker

we leven niet meer in de jaren 70 dus elk schoentje kan in heel veel kleurtjes

heb voor de jongens heel vaak jochies gehad… meisjes weet ik echt niet maar ik neem aan dat er genoeg in de winkel te zien en te voelen zijn

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik heb toevallig dit weekend net nieuwe schoenen gekocht ook Jochie’s. Weet nog niet of ze bevallen. Ik vind een leuk uitziende schoen wel belangrijk, wij kopen zelf ook geen schoenen die niet leuk zijn toch. Pasvorm is ook zeker belangrijk.

Gewijzigd door - pranger7 op 09 Dec 2009 21:37:57

Nou ik heb vanmorgen schoenen gekocht voor de twins ze hadden alleen maar jochie anders kreeg je al van die hele stijve schoenen en dat wilde ik nog niet.
Heb voor max donker blauw maat 20 en romy heeft dezelfde in het bruin in maat 21.
Er was ook weinig keus moet ik zeggen erg jammer maar ja dat heb je als je in een dorp woond haha.

[/url]

[/url]

@Bakmama, natuurlijk heb ik meteen even op de link gekeken en inderdaad, ik vind de schoenen ook leuk! Zelfde smaak he, hahaha.

Omdat Eva nog steeds niet loopt, hebben we nu nog maar een nieuw paar van die slofschoentjes gekocht, de Kiddypads. We hebben zwarte sandaaltjes met bandje en een zilveren randje, heel lief. Eva is nog lang niet toe aan echte loopschoenen, maar die oude zachte slofjes die ze had waren nu echt te klein! Jochies ken ik wel, volgens mij heb ik die als kind ook wel gehad…Ik zal eens even googlen…

Groetjes Rainbow, trotse mama