Job mij ''geslagen'' heeft

En dat heeft ie geweten ook.
Ik heb hm opgepakt, op zn bed gekwakt, gordijnen dicht, deur dicht, dag Job.
Etter, heb er even geen ander woord voor, de laatste tijd…
Hij haalt je het bloed onder de nagels vandaan.
Zeikt, zeurt, dramt en jammert om alles en als je dan boos wordt of een keer uitschiet is het janken.
Ja kom op zeg, dan zet de die toeters aan de zijkant van je hoofd maar eens open.
En na dat ‘‘meppen’’… nog geen half uur later zitten we aan tafel, hij zit ergens mee te tikken op tafel dus ik zeg: Job hou daar eens mee op.
Hij kijkt me aan…en gaat gewoon door.
Hoppa zo op de gang gezet, ben het zoooo spuugzat.
En als ie dan dus voor straf op bed of op de gang zit, schreeuwt en gilt ie alles bij elkaar.
Echt hoor, als de buren het AMK hadden gebeld had ik het niet eens vreemd gevonden, zo gaat ie tekeer, en daarna issie heeeeeeeel verdrietig.

• einde klaagzang*

Het moederschap kan soms idd heel zwaar zijn en vergt ontzettend veel geduld… maar voel je er niet schuldig om hoor, op een gegeven moment is de koek op! Ik ken het maar al te goed van de oudste hier (nu 8) en nu lijkt het wel of ze al in de pre-puberteit is beland of zo, grote mond van hier tot en met en het bloed onder mijn nagels vandaan af en toe… En dan ook de jongste nog die holladi-jee ook sinds een paar weken in de peuterpuberteit zit!!! Hier is het ook dagelijks feest zoals je wel begrijpt Ooit lachen wij als zij kinderen hebben LOL!!! Sterkte!!

Oooooooooohhh ik herken het ook heeeeeel erg goed…
Super vervelend, en soms zijn het inderdaad etters.

Noah heeft er ook een handje van om of tegen de onderkant van de tafel aan te trappen tijdens het eten, of inderdaad ook te tikken… en precies zoals het bij jou gaat, zeggen we er wat van… Kijkt ie je strak aan en gaat heerlijk door…

Weg wezen… naar bed… of op de gang… Gaat ie flink te keer door te gillen, spullen te gooien… en dus ook super verdrietig!

Herken dus heeeel erg goed je klaagzang…

Liefs, Melanie

wauw zo herkenbaar he. Jony heeft er ook een handje van. Je strak aankijken en gewoon doorgaan. Uitproberen tot je zo kwaad wordt he. Inderdaad bloed onder je nagels vandaan halen…
Hoppa mevrouw op de gang toedeloe!

En straks zijn het weer schatjes. Mijn potje met engelen geduld pilletjes staan momenteel goed vooraan, zucht

Haha in elk geval dat het herkenbaar is.
Enne coramora heb je voor mij ook zo’n potje?