Jippieeeee

Voor de gene die mijn tandarts probleem nog weten, IK BEN KLAAR!!! vandaag laaste 2 kleine gaatjes gevult EN? hahahahah zonder verdoving jaja hihi tot over een half jaar

Tries

Liefs Tries

jaaaaaaaa gefeliciteerd heel dapper van je tries

Heeee, wat fijn voor je joh!!!
Heerlijk!

Liefs,Bianca

Dank u dank u hahahah ben super trots op me zelf

Hahahha Tries

Liefs Tries

Knap hoor, zeker als je zo’n angst had. Nu heb je dus weer een piekfijn gaaf gebit!

Wij mogen weer over 3 weken…fijn blegh…maar goed, tis maar controle…nog… )

groetjes Monique

Ikke moest vandaag (en helaas niet voor een controle) maar ja…ben nu ziek (sinds een jaar ofzo weer eens de griep: snipverkouden, keelpijn en sinds vannacht gezellig koorts erbij, balen!!!).
Maar goed, ik voel me nu te ellendig om 20 minuten in die stoel te gaan liggen dus ik bel maar af.
(denk dat die tandarts het trouwens ook niet zo fijn vind als ik tijdens die behandeling steeds moet hoesten en niesen )

Maar Tries: nogmaals fijn dat je er vanaf bent!

Liefs, Bianca mamma van Stephan

hoi tries ik weet niet van je tandarts verleden maar ik bergijp er uit dat je heeellll erg ben bent ik herken je probleem ik het zelf ook maar dat hoeft eigenlijk niet als je maar een goede tandarts heb die je gerust steld en vertelld wat hij of zij gaan doen en als je pijn heb dat ze dan even stoppen nou ik vindt je dapper als ik geweest ben dan geef ik me zelf ook altijd een schouderklopje van dat heb je goed gedaan weer een overwinning

veel liefs marielle mama van tanja

Tries, we kennen je tandarts verhaal ook niet, maar we vinden het knap dat je er helemaal af bent.
Gefeliciteerd eindelijk een half jaar tandarts rust…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

laat ik dit zeggen ik was al vanaf begin 95 niet meer naar de tandarts geweest vanwegen mijn angst, heel mijn gebit moet gedaan worden, vanaf september bezig geweest elke 2 weken 90 min er is veel gebeurd maar ik mag en kan weer lachen letterlijk en figuurlijk

Tries

Liefs Tries

SUPER KNAP van je!
Echt bewondering daarvoor hoor!
APPLAUS VOOR DAPPERE TRIES !!!

Liefs, Bianca