Jippie

Hallo allemaal
Wil dit graag even vertellen
Robin heeft tandje nummer drie en vier komen allebei tegelijk door
Hij heeft er gelukkig weinig last van
Morgen is Hij 6 maanden oud
wat gaat het hard
Groetjes HEleen

zooo die is vlot!! gelukkig heeft hij er weinig last van. ik heb een kind die er weinig last van heeft gehad en de andere heeft er heel veel last van gehad. pff. alessandro is bijna 10 maanden en er komt bij hem op dit moment zijn derde en vierde tand door. eerst had hij twee onder en nu komt er een boven tandje door en een snijtandje. gek he? meestal komen eerst de twee boven tanden (als de onder tanden door zijn) maarja. lekker hoor heleen dat het voorspoedig gaat en wat krijgen ze er een leuk koppie van he? als er wat tandjes door komen

maureenmaureen

dat is lekker snel. Onze zoon patrick van 9 en een halve maand heeft nu drie tandjes en op dit moment komen er meerderen tegelijk. Van het begin af aan heeft hij al verschrikkenlijk last van het tanden krijgen dus geniet er maar lekker van dat hij er wijnig last van heeft. Ben blij voor jullie.

mignon

gefeliciteerddddddddddd

die 2 van mij hadden nooit last,merkte alleen aan de poep luiers dat er wat kwam

Hoi
en sinds gisteren avond is tandje nummer 5 ook door
hij wou niet eten gisteren dus hij had er last van
hoop voor Robin dat er nu even geen tandje meer door komen
even rust in zijn mondje
Groetjes Heleen

Nou, dat gaat snel zeg. Ik hoop ook voor je (en voor hem natuurlijk!) dat er nu even geen tandjes meer komen.

Liefs, mamma van Stephan

Dat is snel!!!
Levi is nu 10 maanden oud en heeft nog maar twee tandjes. Daar ben ik wel blij om, want ik geef nog bv en als hij bijt is het geen pretje. En met boventanden erbij lijkt het me nog erger. Van mij mag hij dus nog even wachten!!!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Helaas helaas
Het ging niet rustig met de tandjes nummer 6 en 7 komen ook door
6 maanden oud en al een mond vol tanden
Hij heeft er toch wel last van nu
Soms zit hij zo hard op een koud washandje te bijten dat het bloed erop zit
en hij is huilerig
Het is zielig wou dat ik het kon overnemen van hem
Groetjes van Heleen

Ach gossie…sneu hoor!
Ik hoop echt dat het hier dan voorlopig even bij blijft wat tandjes betreft!

Groetjes, mamma van Stephan

Ja dat hoop ik ook vind het zo zielig voor hem
Toch blijft hij wel naar me lachen gelukkig
Groetjes Heleen

nou ik weet wat het is. die kleine van mij heeft er ook zo’n last van! maar bij robin gaat het wel heel erg hard zeg pfff. ik hoop voor hem en voor jou dat er even een rust periode is zometeen.

maureen~~~~~~~~maureen

he gefeliciteerd. bij Rick gaat het ook best wel rap. Meneer heeft nu 3 tanden die door zijn maar nummer 4 en 5 komen er ook al aan.gelukkig heeft hij weinig last.

goetjes Bianca mama van Rick

Ohhhhh wat snel zeg!!..Jesper( mijn jongste ) is nu 6 maanden en hij krijgt net 2 tandjes …Xander ( mijn oudste) was ook heel snel met tandjes , net een jaar en heel zijn gebit al hebben staan …Mijn dochter is nu 20 maanden en daarkomen nu ineens ook 4 tanden te gelijk door nu nog 4 kiezen en zij is ook klaar met tandjes krijgen…Wat kunnen ze er last van hebben he…zo zielig soms.Ik gebruik Dentinox en ben er tevreden over, het is zelfs zo dat als ik met het flesje aankom dat Jesper begint te schateren hihihi

heb ze alle 7 op een rij .ze werken alleen in ploegendienst

Ik geloof dat het nu een beetje rustig is in zijn mondje
Hoop dat het nog even zo blijft
Groetjes van Heleen en een super gevaarlijke Robin

Hahahahaha!! Wat een leuk verhaal over je moeder en je zus! Vooral zoals die huisarts reageerde, zo nuchter
Wel apart trouwens zeg, dat Kitty nog steeds twee melktanden heeft. Daar had ik nou nog nooit van gehoord!

Hoi hoi
Het was even rustig hier met tanden krijgen
Maar het is weer begonnen 6 en 7 zijn door nummer 8 ook
Ik moet Robin denk ik een bakje om hangen
Heeft hij net een schoon shirtje aan binnen no time weer nat
geeft niks de wasmachine draait toch wel
Groetjes van het tandenfront

Gaat lekker!

Zo, wat zal ie inmiddels een ander lachebekje hebben. Gelukkig dat ie er niet veel last van heeft.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003