Vies van plassen/poepen in de luier… maar bang op het potje/wc…
Tja sorry, WEER een zindelijkheidstopic… weet dat er de laatste tijd al zoooveel zijn geweest…
Dochtertje was nagenoeg zindelijk in de meivakantie. Ging super goed, via de colt turkey methode
Maar toen gingen we op vakantie… Lange autoreis, en in de auto drinkt ze ontzettend veel, dus moest ze wel een luier aan.
Eenmaal op de vakantiebestemming aangekomen wilde ze daar absoluut niet op het potje
…En sindsdien thuis ook niet meer…
Nu is ze nog maar net 2, en ik weet dat dat ook nog redelijk vroeg is voor zindelijkheid. Maar ze geeft wel zelf aan er aan toe te zijn. Is ontzettend vies van plassen en poepen in de luier… zit dan echt te huilen en zegt (met heel zielig stemmetje) “bah, viehies”
Meestal is ze dan nog wel op tijd, luier nog schoon. Maar als ik haar op het potje zet doet ze niks, loopt er na een tijdje vanaf en doet het dan dus ergens in de kamer.
Ze durft het op het potje gewoon niet meer los te laten lijkt het!
Wc overigens het zelfde verhaal.
Af en toe een plasje opruimen vind ik echt niet erg hoor, zo ging het in het begin ook. Maar ze doet nu gewoon écht helemaal niks meer op de pot
Ik had zelf al zo iets van pfff we zetten de pot voorlopig helemaal weg, en na een tijdje nog eens proberen.
Maar ze vind het zelf dus wel heel vervelend om het in de luier te moeten doen, en vraagt dus wel steeds om de wc…
Gewijzigd door - Suzsje op 20 Jun 2011 09:33:27
Gewijzigd door - Suzsje op 25 Jun 2011 17:41:15