jaja vandaag is het zo ver charissa is 4 jaar geworden best gek idee, dat het al weer 4 jaar geleden is dat ik nu lag te puffen.
Van harte meisje en geniet van je kadootjes.
kusjes
Liefs en dikke kus brenda en charissa
jaja vandaag is het zo ver charissa is 4 jaar geworden best gek idee, dat het al weer 4 jaar geleden is dat ik nu lag te puffen.
Van harte meisje en geniet van je kadootjes.
kusjes
4 jaar, dat word al een hele dame. Gaat ze ook naar de basisschool nu ?
Gefeliciteerd en een heerlijke dag, dat er nog maar veel toffe jaren bij mogen komen.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
maandag beginnen hier de scholen dus dan mag ze beginnen ik vind het wel erg spannend allemaal hoor.
Gefeliciteerd!!!
Ohhh spannend maandag naar de basisschool…
Hele fijne dag en veeeel plezier maandag…
gr Tries
Ik had je al gefeliciteerd op Msn, Maar bij deze nogmaals:
GEFELICITEERD
Liefss & geniet ervan.
Shirley.
Gefeliciteerd en een fijne dag!
En heel veel succes op de basisschool!
Groetjes Gytha
Gefeliciteerd!!! en een hele fijne dag, hoop dat je beter weer hebt al hier want hier is het pet en dat is niet leuk op je verjaardag.
En heel veel cadeautjes toegewenst
Liefs Michelle
ja het weer is hier ook niks maar binnen kunnen we heel goed een feestje bouwen hoor
hahaha die sannn , breng er nou niet op ideen hahah geintje. Ze heeft ook een klein kadootje mogen uitzoekn bij de kapper en de bakker haha zooooooo lief, en oh wat is ze druk van de verjaardag en de storm
haha, ze vind het geweldig ze heeft net ook baby born gehad en ook geweldig natuurlijk haha.
Volgens mij is ze lekker verwend he Brenda
Veel plezier nog!
Liefss Shirley en Eliza.
ja ontzettend verwend, echt helemaal door het dolle heen straks nog een paar mensen en dan lekker slapen en moregn de spullentjes eens goed bekijken.
Gefeliciteerd Charissa! Wat spannend dat je bijna naar school mag! Laat je nog even weten volgende week hoe je het vindt op school.
Groetekes, Sje
wat is ze verwend zeg, om 9 ur was ze helemaal op en zei ze ik ben niet lekker, gewoon van de moeheid morgen alle spullen eens bekijken ze was overal erg blij mee van een belleblaas tot haar fiets.
Vna harte gefeliciteerd met je meissie!! 4 jaar al weer! zo te zien hebben jullie een gezellige dag gehad. En wat spannend dat ze naar de basisschool gaat…een grote stap!
Groetjes, Daniella
Charissa, Mamma en ik was niet op ikke ben gister, maar als nog heel veel feliciteerd met je verjaardag.
Dikke kus Morgan en mamma morgan.
Groetjes,
Michèle
nou ze heeft heerlijk geslapen van 9 tot half 10 vanmorgen, even een lijstje met wat ze heeft gehad.
poppen wagen kinder stoel en bedje
fietstoeltje baby born en baby born natuurlijk
van dora een beker en broodtrommel, een ontdekkingsspel en een domino setje.
nog een broodtrommel en beker met feeen
klei met verf, schooltas ook van dora
skippy bal, belleblazen altijd leuk gaan er heel snel door heen.
priksetje waterkleursetje. en van ons natuurlijk een fiets waar ze helemaal blij mee is het eerste wat ze zei was nu hoef ik niet meer op mijn baby fiets(driewieler) hahhahha
Ze is dus ook goed bedeeld Kunnen ze wel samen spelen Morgan heeft ook een baby born alleen met maxi cosy
Ze zat er gister op de bank mee te knuffelen
Groetjes,
Michèle