Hallo allemaal,
Ik begin nu weer zin te krijgen om wat te gaan doen. Mirthe is nu 8 weken en ik heb zin om mezelf weer wat terug te krijgen. Niet zoals eerder natuurlijk, want ik vind bezig zijn met mijn meisje het lekkerste wat er is. Maar ik wil me gewoon weer sexy voelen. Snappen jullie dit gevoel? Eerder droeg ik strakke shirtjes en getailleerde bloesjes… Nu draag ik wat wijdere truien omdat ik mijn buik nog te losjes vind. Ik wil weer wat gaan bewegen, dus start ik lekker met wat oefeningen op zo’n soort stepautomaat… Buikspieroefeningen vind ik nog wat eng, want toen ik dat van de week deed, kreeg ik erge kramp… Iets te fanatiek begonnen, denk ik…
Verder denk ik eraan om binnenkort eens wat baantjes te gaan zwemmen… Ik ga me niet aanmelden bij een sportschool, voorlopig, maar eerst zo eens rustig thuis beginnen… Hopelijk raak ik dan wat kilo’s kwijt.
Ik ga niet lijnen…want ik geef borstvoeding, maar ik ga hopen door wat te bewegen weer wat strakker te worden en dan spoedig weer in mijn oude kleren (of nieuwe collectie in een (maar dan ook niet meer dan 1!!!) maatje groter) te passen.
Zou een corrigerende onderbroek wat voor mij zijn??? Haha, ik ben al blij dat ik die positieslips (lees: tenten) niet meer aanhoef…
Ik wil niet wanhopig overkomen, ofzoiets, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik hoop me snel weer aantrekkelijk te voelen.
Tijdens de zwangerschap vond ik mezelf wel mooi, die dikke buik zat me totaal niet in de weg. Maar toen ik met 34 weken zwangerschap opgenomen werd met zwangerschapsvergiftiging groeide ik als een gek, wel een kilo per dag soms. Na de bevalling raakte ik al snel veel kwijt, maar er zit ook nog veel… Wanneer zal ik dit kwijt zijn???
Wie heeft er nog goede tips of wil wat reacties/gevoelens met me delen???
Groetjes, Chantal