Jeuk

Hallo

ik heb veel last van jeuk tijdens mijn zwangerschap. En dan vooral op mijn boven- en onderbenen (kuiten). Nu ben ik sowieso wel gevoelig voor eczeen en heb last van allergie, maar op mijn bovenbenen lijkt het wel alsof de kleine haarzakjes gaan ontsteken of zo. De haarzakjes gaan jeuken, dat krab ik kapot (jaja, ik weet dat ik eraf moet blijven) en dan komt er een wondje wat maar blijft jeuken.

Iemand een goede tip voor een zalfje dat je tijdens je zwangerschap mag gebruiken? Oja, de VSM producten helpen niet. Ik had het namelijk tijdens mijn vorige zwangerschap ook.

Groetjes!

hmm… kastanjespul van Weleda? Of was dat tegen onrustige benen? Kijk even op weleda.nl anders.

heb er zelf gelukkig geen last van, lijkt me heel vervelend. Hoop dat je er snel vanaf bent!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Oh ik heb bij mn eerste heeeeeeeeeeeeeeeel erg last gehad van zwangerschapsjeuk.
Heb er toen voor in het ziekenhuis gelopen, bloedgeprikt omdat het ook wel eens te maken kan hebben met je lever, en dat zou weer schade opleveren aan de baby.
Gelukkig was toen alles goed, en heb er zalf voor gekregen van de huisarts.

Ik had het echt overal!
Gelukkig bij deze zwangerschap geen last van gehad.

Ik weet zo ook niet hoe de zalf heet, maar ik ou t even bij je HA vragen!

Liefs, Melanie

Hoi

bedankt voor jullie reacties. Ik ga toch maar even een afspraak maken bij de HA. Kijken of hij wat voor mij kan betekenen. Vast wel, haha.

Groetjes!