Jeuk AUW :(

Nou ik had vorige week woensdag nachtspel gehad met kids van groep 8 (had ik hier wel verteld geloof ik?) Nu dacht ik dat ik flink gestoken was door muggen, alleen merkte ik het donderdag pas is ook al vreemd natuurlijk, een muggenbult merk je vaak al snel op…
Nu een week later barst ik nog steeds van de jeuk, en het word alsmaar erger, mijn beide heupen staan onder de bulten (ja bulten want ze zijn zo groot als een 2 eurostuk) en jeuken, en op m’n beide enkels heb ik het ook alleen wat kleiner…
Ik kan snachts niet slapen van de jeuk, ik word er echt gek van, heb al vanalles geprobeerd, tot de waterpokkenzalf van de kids aan toe!
Nou vanmorgen 5 uur was ik er alweer wakker van zucht
Nou toch maar eens langs de HA vanmorgen…
Ik ben dus ergens allergisch voor of ik heb netelroos daar leek het ook wel op zei hij…
Dus nu heb ik zalf (die nog niet echt helpt) en pilletjes tegen de allergische reactie, ben benieuwd, mocht het niks beteren dan moet ik volgende week even terug komen…

zucht een muggenbult oke, 10 vind ik ook nog prima, maar deze jeuk is echt onhoudbaar

Nou ja hopelijk gaat het allemaal helpen, want dit is echt erg

Groetjes Nathalie & Co

Klinkt idd als een flink allergische reactie, wat balen voor je zeg!!! Hopelijk helpt t allemaal snel!

Groetjes, Els

ben je zelf al in een zemelenbadje gaan zitten?? zou het toch doen als ik jou was…want jeuk is verschrikkelijk

groetjes Kim, mama van

en

o jeetje hoop echt voor je dat het zalfje helpt, er is niets zo vervelend als verschrikkelijke jeuk.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte

veel liefs mignon

Oh jakkes…hoe je het beschrijft klink het wel als netel roos.
Wat ook help tegen de jeuk is een watje of doekje doordrenken met azijn
en dat er op houden.
Het help altijd goed, alleen daarna stink je natuurlijk wel een uur in de wind

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ik heb geen bad
Zou het helpen denk je? want die zalf doet ook al niks Oh man wat kan een mens gek worden van jeuk!

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Het help altijd goed, alleen daarna stink je natuurlijk wel een uur in de wind

Dan zal ik dat nu maar effe niet doen
We gaan zo naar een bruiloft

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Oh man wat kan een mens gek worden van jeuk!

Owww, erg hè meis!!!
Vorig jaar om deze tijd zat ik ineens onder de exceem (waarschijnlijk door mijn zwangerschap ofzo??)
Ik dacht echt dat ik gestoord werd!!!
Helemaal knetter wordt je van jeuk, vreselijk
Ik hoop dat het gaat helpen wat je gekregen hebt!
Sterkte!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wij hebben hier net de waterpokkenepidemie achter de rug en ik las laatst dat je ondanks dat je zelf vroeger waterpokken hebt gehad, het in de vorm van o.a. gordelroos terug kunt krijgen op latere leeftijd als je besmettelijke waterpokkenpatiëntjes in je omgeving hebt (gehad).

Groetekes, Sje

jeetje dat is niet leuk ,hoop dat het snel over gaat

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Yes ik heb weer hoop Het word aanzienlijk minder en de vlekken lijken ook weg te trekken pffff heerlijk!

Groetjes Nathalie & Co

Nou gelukkig maar!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

ik ken je gevoel nathalie .zit zelf ook onder de allergie .heb pillen gehad maar helpen niet .dus maar weer terug naar de ha .maar wordt gek van de jeuk .en er is niks te zien gek he .soms heb ik het gevoel dat ik in de brand sta .maar ja maandag naar de ha wat we daar aan gaan doen .en nu maar metholpoeder er op smeren

groetjes marielle mama van
10-10-01