Yep, eerste kerstdag was hij al erg plakkerig tegen mij. Ik dacht dat het kwam omdat ik steeds aan het koken was en hij daarom zo mij probeerde te claimen. 2e kerstdag ging Jessin mee naar de bushalte, oma halen. Hij kwam bibberend als een rietje binnen weer. Zo zielig. Dus meteen lekker tegen me aan geknuffeld en wat warmers aangedaan, er keek zo vazel uit zijn doppies, echt zielig hoor. Rond 12 uur koorts gemeten want hij gloeide, ja hoor 39,5 dus verdere plannen maar afgezegd. Al 2 nachten een drama nu. als hij een uur aan 1 stuk slaapt is het tof, ook zo sneu want hij wil wel maar het lukt niet. Ik kon geen aanwijsbare reden vinden en sinds gisteren heeft hij geen koorts meer, maar slapen was vannacht alweer een drama. Nu ineens krijgt hij uitslag, geen idee wat het is maar ik had vanochtend de ha al gebeld omdat ik toch wil weten wat er aan de hand is. Eerst koorts en enkele dagen later was toch een kinderziekte ? Na ja hoe dan ook, ik hoop dat de huisarts iets weet en ons ventje wel weer gauw opknapt zodat we allemaal weer rustig kunnen slapen want GAAAAAAAAPPPPPPP ikke ben zoooo moe !