Jessin is ziek

Yep, eerste kerstdag was hij al erg plakkerig tegen mij. Ik dacht dat het kwam omdat ik steeds aan het koken was en hij daarom zo mij probeerde te claimen. 2e kerstdag ging Jessin mee naar de bushalte, oma halen. Hij kwam bibberend als een rietje binnen weer. Zo zielig. Dus meteen lekker tegen me aan geknuffeld en wat warmers aangedaan, er keek zo vazel uit zijn doppies, echt zielig hoor. Rond 12 uur koorts gemeten want hij gloeide, ja hoor 39,5 dus verdere plannen maar afgezegd. Al 2 nachten een drama nu. als hij een uur aan 1 stuk slaapt is het tof, ook zo sneu want hij wil wel maar het lukt niet. Ik kon geen aanwijsbare reden vinden en sinds gisteren heeft hij geen koorts meer, maar slapen was vannacht alweer een drama. Nu ineens krijgt hij uitslag, geen idee wat het is maar ik had vanochtend de ha al gebeld omdat ik toch wil weten wat er aan de hand is. Eerst koorts en enkele dagen later was toch een kinderziekte ? Na ja hoe dan ook, ik hoop dat de huisarts iets weet en ons ventje wel weer gauw opknapt zodat we allemaal weer rustig kunnen slapen want GAAAAAAAAPPPPPPP ikke ben zoooo moe !

nou jessin snel opknappen hoor en lekker doorslapen snachts

dikke beterschapsknuffel van ons

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Och ja, weer een mannetje ziek erbij. Het is weer wintertijd, misschien heeft dat er toch wat mee te maken?? Het zou ook heel goed een van die kinderziektes kunnen zijn inderdaad. Wel balen he zo met kerst ziek zijn.
Heel veel beterschap en lekker weer gaan slapen vannacht hoor!
Wat voel je je dan snel rot he als je een paar nachten niet goed slaapt?
Momenteel gaat het hier wel weer aardig met slapen, maar wel heel de dag nog hangerig en pieperig.
Groetjes, Mariëlle en Joël

De dokter dacht aan een virusje, ( tja we hadden niet onze eigen en daar was ik wat minder blij mee ). Uitzieken dus. Het lijkt erop dat het weer op z`n retour is en er wat meer leven in komt, maar eten wil hij nog niet en dat is voor Jessin wel appart. De koorts is weg, maar ik heb hem voor vannacht alsnog een zetpil gegeven aangezien hij gisteravond en vannacht ook koortsvrij was maar nog niet goed slapen kon. blehhhhh ik hoop dat hij vannacht goed slapen kan ( hahaha en wij daarmee dan ook ) zodat we morgen allemaal weer lekker wat fitter zijn en dan heerlijke oliebollen kunnen gaan bakken.

Ach arme Jessin en ach arme jullie
Hoop dat het vannacht beter gaat zodat jullie allemaal heerlijk kunnen slapen
Weet hoe je voelt Asje heb hier ook nog steeds twee nachtbrakkers pfff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

arme me vriendje .hoop dat je gauw weer opknap man .,en ook weer lekker slaapt snachts beterschap

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>

Arme Jessin! Beterschap kleine man!

Groetekes, Sje

Och arm manneke.
veel beterschap ermee, en maar hopen dat het snel over is, zodat jullie allemaal weer lekker kunnen slapen.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Afgelopen nacht moest ik om 22.30u even met hem tutten en nog even naar hem toe om 1.30u maar dat was meer even om uit te proberen of hij weer lekker bij mamma in bedje kon geloof ik… hahaha de boef. Verder was hij wel een beetje moe vandaag, maar heeft vanmiddag ook goed geslapen en is verder weer in een prima hemeurtje.

Ah, tof dat-ie weer aan het opknappen is.

Groetekes, Sje

kijk heerlijk dat hij aan het opknappen is

nog eens een dikke knuffel

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ohhh ziekies geweest dus, ik dacht eigenlijk meteen aan 5e of 6e ziekte…

Nou gelukkig weer aan de betere hand…

Knuffie!

Groetjes Nathalie & Co

Fijn dat Jessin weer aan de beterende hand is.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

he hallo

wat fijn dat jessin zich weer beter voelt ,
en het is indd erg vervelend als je met een kleintje bij een andere ha moet gaan ,
groetjes anouk

anouk nelissen