Jessin bij zijn overgrootoma

Afgelopen week zijn we bij mijn oma geweest. Ze had Jessin nog niet gezien en was meteen verknocht aan dit lekkere ding. Evianne wou niet mee op de foto ( hahaha eigenwijsje ). Mijn oma had voor Evianne een clown gebreid en voor Jessin een poes. De clown mag nu al niet meer het bed verlaten want die heeft ze van oma oma. Ik ben er zo trots op dat mijn oma allebei me kinderen nog heeft gezien, mijn opa heeft helaas geen van zijn achterkleinkinderen mogen meemaken en ik weet zeker dat hij bijzonder gek met ze was geweest. Hahahaha hij vroeg wel altijd hoe het er mee stond ( de schurk ).

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

hey astrid
wat een leuke foto
en je moet zeker blij zijn dat je oma het nog mee kan maken
groetjes van joze mama van madelinde en dominique

Wat geweldig zeg.
Dat zie je niet zo vaak.
Wat is haar leeftijd trouwens.

Liefs Kristel

oohhhhh wat een mooie foto’tegen woordig heel bijzonder om nog een overgroot oma of opa of allebei te hebben hoor

mijn opa en oma hebben er 7 mee mogen maken
en trots dat ze waren

mijn opa heeft kaitlyn wel mee gemaakt me oma helaas niet,maar hij belde smiddags en zei ik wil gehaald worden hoor wil me meissie zien hahaha zo lief(de dag van haar geboorte)

maar armanda,dit heb ik nog nooit gehord of mee gemaakt lijkt me ook raar dat je oma geen intresse heeft in kleinkinderen achterkleinkinderen

lijk me ook rot voor haar eigen kinderen zeg

Gewijzigd door - bianca4 op 08 Jul 2005 21:20:10

Leuke foto.

Mijn oma heeft er nu 4 en de 5de is op komst.
Dennis zijn ene oma heeft er 8 en de 9de is op komst.
Zijn andere oma heeft er geloof ik 34 en de volgende is op komst!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Leuk Astrid!
Hartstikke mooie foto!
Wees daar maar met recht trots en blij mee

Mijn twee oma’s staan wel op de foto met Stephan, ze hebben hem 6 maanden gekend/meegemaakt.
Kaya zullen ze nooit zien, en dat is best balen realiseerde ik me gisteren…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

hey astrid leuke foto met je oma en jessin ,ja het komt niet vaak meer voor dat je overgroot oma of opa ,zijn achterkleinkinderen nog ziet ,wel jammer
tanja heeft nog wel een overgroot opa die is 92 nog zelfstandig maar die woont in friesland .maar we zien me kaar geregeld

groetjes marielle mama van tanja

Wat een prachtige foto
Helaas zullen mijn kids mijn oma nooit zien (overleden)
Wat word je ventje al groot

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Mijn oma is nu bijna 81 jaar en nog heel goed bij. Alleen lichamelijk is het niet alles meer maar met rollator kan ze nog redelijk goed lopen.

quote:
lijkt me ook raar dat je oma geen intresse heeft in kleinkinderen achterkleinkinderen

lijk me ook rot voor haar eigen kinderen zeg

Ken dr nog 1 die totaal geen interesse heeft in haar kleinkinderen (en kinderen)…
En ik snap dat soort dingen nog steeds niet (nu bij Kaya ga ik het denk ik ook niet meer proberen, contact, of melden dat ik zwanger ben)
Liefst sta ik er zo weinig mogelijk bij stil, want een antwoord op die vraag krijg ik toch nooit.
Maar begrijpen doe ik het voor geen meter.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 08 Jul 2005 22:04:14

Zo is de situatie bij mij ook al. Mijn oma vind het hartstikke tof, maar mijn moeder wil geen contact met mij en daarmee dus ook niet met dr kleinkinderen. Dit geld ook voor mijn zusje ( en dr kindjes ) en mijn broertje. Ik vind het onbegrijpelijk en hoop dat de mijn band met mijn kindjes voor altijd zal blijven bestaan.

quote:
Ik vind het onbegrijpelijk en hoop dat de mijn band met mijn kindjes voor altijd zal blijven bestaan.

Dat hoop ik ook As.
Maar ik denk wel dat het gaat “lukken” zeg maar, juist omdat wij het niet begrijpen en omdat wij er zo overduidelijk anders over denken, nu al…
Kan me echt gewoon niet voorstellen dat ik later geen contact meer met Stephan zou willen…Als zou hij bijv. super verkeerde dingen gaan doen, het is en blijft wel je kind (wat niet wil zeggen dat je ook later dan alles wat hij doet maar goed moet vinden natuurlijk, maar da’s weer een ander verhaal)

Ja precies, er is niks wat me van me kinderen zou kunnen scheiden, wat ze ook doen. ( niet dat ik iets geks heb gedaan hoor ) Hahahaha maar dat wil inderdaad niet zeggen dat ze alles kunnen maken.

Ik bedoelde dat ik nooit het contact met Stephan (en zometeen Kaya ) kwijt zou willen raken.
Ook al zou hij verkeerde dingen gaan doen, dan zou ik dat niet waarderen uiteraard, en dan zal er heel wat afgepraat en weet ik veel wat worden…maar voor mij dan toch geen reden om het contact helemaal of definitief te verbreken.
Hoop dat ik het goed uitgelegd heb zo
En ik denk dus dat je wel degelijk een béétje invloed hebt op hoe je kids worden later.
Jij bent tenslotte degene die ze normen en waarden meegeeft als ze jong zijn.
Jij bent degene ook die het voorbeeld voor ze is…de eerste zoveel jaar.
Maar dat wil weer niet zeggen dat kids niet het verkeerde pad op kunnen gaan, hoe goed je opvoeding ook geweest is.

Gewijzigd door - Bieb op 09 Jul 2005 10:50:26

lijk me ook vreemd als me moeder me niet meer wilt zien,toch is de werkelijkheid bij ons thuis ook zo,dat 2 broers niet meer erkend worden maar dat zet ik maar niet neer hier wat er gebeurd is

maar ik zelf kan me niet voor stellen om dylan en kaitlyn straks niet meer te zien hoor,weet niet wat je moet voelen om dat te kunnen.

Lieve foto Astrid, met je oma.

Wij zijn gisteren bij mijn opa en oma geweest, ze vinden het zo leuk om weer een baby’tje vast te houden. Mijn opa zei dat hij straks in de schoolvakanties maar moest komen logeren, dan zorgt oma wel voor hem, ze is het nog niet verleerd hoor! Zei hij, vond het wel lief…

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ach, da’s wel een hele lieve opmerking van je opa! Leuk dat ze nog zo gek op elkaar zijn