Jesse is coming

Bevalling Jesse

Het begon al vroeg in de ochtend wat te rommelen,was het dan echt begonnen?

Pappa had nog geen zin om op te staan en bleef rustig op bed liggen, en ik maar puffen en stressen in de woonkamer.Om acht uur 2 uur later kreeg ik hem dan toch uit bed, maar we moesten nog een uur rijden met de auto naat Gent en het had gesneeuwd als op de Noordpool.Rond negenen vertrokken en dan volop file... daar zat ik dan , scheel van de pijn en in de file. We konden niet langs de pechstrook want we gleden steeds maar weg. De rit duurde uiteindelijk 1.5 uur en ik was op van de pijn.Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis ging ik liggen en floep mijn water brak ... 6 X persen en schreeuwen en daar was hij , ons grote wonder Jesse Jacobus LIttel was geboren om 11.01 en was kerngezond. Hij woog 2.980 en was 51 cm.Ik was onmiddellijk al die pijn vergeten en de dokter feliciteerde mij met de ultra snelle bevalling en het flinke persen.

Hij is nu ondertussen 5 maanden en is de leukste baby ooit, hij lacht huilt en schreeuwt  net zoals alle andere maar van die van mij vind ik het toch wel een beetje uniek.

Ik wens alle moeders nog veel geluk met hun kindjes en mama's to be... geen nood het doet pijn, maar het is het allemaal meer dan waard.

'Groetjes van Natacha en Jesse'