Jesse in het speeltuintje heeft gespeeld

Jesse heeft vandaag gespeeld en gestapt in de speeltuin. Hij vond het zo leuk dat hij er niet meer weg wilde.
Vooral op de glijbaan klimmen was favoriet.

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Ik wist het. Heb je foto’s net op hyves bewonderd…
't Is een stoere knul hoor, rond te stappen in die speeltuin.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha dank je wel.

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Super leuk!!
Mijn vriend verheugd zich nu al op het moment dat hij ook met Seth naar de speeltuin kan
Seth vindt andere kinderen ook geweldig, en wordt helemaal wild van ze als hij ze ziet in het speeltuintje

Maarre… heb je ook foto’s hier??
Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Wat ontzettend leuk.

Tim vind de speeltuin ook helemaal geweldig. Hihi en idd is ook hier de glijbaan favoriet. Telkens proberen via de glijbaan naar boven te komen ipv via het trapje. Maar deze strenge moeder leert hem toch echt dat hij via het trapje naar boven moet en niet via de glijbaan zelf.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lukt mij niet om foto’s op ikkeben te plaatsen.

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

Hierbij namens Kikie de foto’s van Jesse.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Geweldig!! Wat kijkt hij trots!
Echt heel leuk die foto’s!!
Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Thanx Sandra! Uhhm misschien moet ik dat Jesse ook wel leren dat hij via het trappetje gaat!

Liefs

Lilypie Tweede Ticker

hahaha wat leuk vooral die 1e foto … lekker stevig doorstappen…
mmm wanneer gaat die van ons nu eens lopen…

Jurian wacht vast totdat jullie verhuisd zijn. Heeft hij lekker alle ruimte in zijn nieuwe huis om rond te stappen

Zal vast niet lang meer duren voordat hij ook gaat lopen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Die eerste foto: marcheren! Superleuk. Eigenlijk allemaal leuk, zo trots als 'ie kijkt.

Even jouw trots-topic misbruiken: Erik heeft gisteren voor het eerst een paar stapjes losgelopen van m’n vriend naar mij toe. We zaten tegenover elkaar en m’n vriend hield 'm eerst vast en liet 'm toen los. Het waren maar 2 stapjes ofzo, maar toch een begin.

Zo, nu weer over Jesse…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed van Erik!!! zo deden wij het ook met Jesse en dan steeds een stukje verder uit elkaar.
Op het kdv hebben ze ook wel veel met hem geoefend.
Misschien loopt hij wel volgende week mriek?

liefs

Lilypie Tweede Ticker

Oh wat leuk Mriek. Wie weet is dit idd een begin tot het echte lopen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@kikie en Sandra: wie weet! Haha. We hebben besloten dat we wel zoveel mogelijk lopend willen doen in ieder geval. Dus als 'ie ergens heen wil, dat ze 'm vastpakken en zeggen dat we er naartoe gaan lopen. Vanmorgen op het kdv wilde hij naar de centrale hal om daar in een auto te gaan rijden en toen pakte ik 'm aan z’n handje om erheen te lopen. Hij liet zich echter ineens op z’n knietjes vallen om er vervolgens veel sneller heen te kruipen. Dat is het dus ook denk ik: gemakzucht. Kruipen kan 'ie veel sneller, dus waarom gaan lopen? Daarom moeten we hem denk ik echt stimuleren en veel blijven oefenen. We houden vol!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Als ik het zo lees dan is het idd gemakzucht van Erik. Ben nooit zo’n voorstander van te veel stimuleren. Maar in dit geval denk ik dat het wel goed om Erik toch zonder teveel te pushen zoveel mogelijk laat lopen. Idd gewoon zijn handje vastpakken en hem laten gaan. Het zal dan idd wel eens zo zijn dat hij zich dan toch op zijn knietjes laat zakken. Maar als je doorzet zal hij op een gegeven moment toch inzien dat lopen ook erg leuk is

Succes en ik weet zeker dat papa en mama gaan winnen van Erik

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dank voor je vertrouwen… Ik denk ook dat we dit ooit gaan winnen. Zeker ben ik ook geen voorstander van pushen, maar in dit geval denk ik wel dat Erik een extra zetje nodig heeft. Tenslotte is 'ie een lui ding en dat herken ik in mezelf. En van mezelf weet ik ook dat ik altijd even een zetje nodig heb om mezelf van de bank te hijsen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha dus hij heeft het van zijn moeder

Hij is 18 maanden, dus hij moet nu maar eens leren dat alles niet meer zo makkelijk gaat en dat hij zelf ook wel wat actiever moet gaan worden

Nee hoor onzin, maar denk zeker dat het in dit geval geen kwaad kan hem hierbij te helpen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

wat gaaf!
en superknap ook hoor, ik vind het een snellertje!

@Sandra: dat denken wij dus ook. Een beetje hulp kan geen kwaad. Het moet toch ooit gebeuren, daar ontkomt 'ie echt niet aan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker