Jesse een puzzel kan maken

Jesse had met kerst een puzzel gehad met 5 verschillende dieren die je hun plaats moet doen. Eerst snapte hij er niks van, maar van het weekend had hij het ineens door waar de stukjes in moeten. Nu wil hij de hele dag puzzelen en wordt heel boos als hij er mee moet stoppen

liefs

Toppie hoor!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

WAUW knap hoor!
hier zijn we nog lang niet zover. Lindsey weet wel dat ze op het bord moeten maar stapelt ze eigenlijk gewoon een beetje op elkaar en is dan helemaal trots.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

wat een topper! heeel goed gedaan van Jesse!
haha dan maar de hele dag puzzelen mama

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Goed zeg van Jesse! In Eva’s schriftje stond dat ze vandaag op het kdv ‘de puzzel met cirkels had gemaakt’. Maar wat is dat ‘maken’ dan? Even later las ik dat ze ook muziek zat te maken met de stukjes, d.w.z. dat ze ermee op tafel ketste, dusse…ik betwijfel of de stukjes bij haar netjes op de juiste plaats zijn beland.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ben er steeds filmpjes ervan aan het maken en Jesse wil ze dan terug zien. Filmpje staat trouwens op Hyves.

Rainbow, Jesse ging eerst ook met de stukjes muziek maken. En nog steeds trouwens.

Liefs

Knap van Jesse dat hij dit kan.

Ongeveer een maandje geleden hoorde ik op het KDV dat Tim puzzelen zo leuk vind. Wij hadden al een puzzel thuisliggen, maar nooit uit de verpakking gehaald omdat ik dacht dat hij er nog te jong voor was. Staat op vanaf 2 jaar. Maar toen ik op het KDV hoorde dat hij puzzelen zo leuk vind toch de puzzel uit de verpakking gehaald. En ja hoor, vol enthousiasme ging hij aan de slag. Het lukte niet meteen de stukjes goed te plaatsen. Maar inmiddels gaat het hem heel makkelijk af alles goed te doen. Het is een dierenpuzzel met 8 stukjes en Hihi en wat kunnen ze dan trots op zichzelf zijn he ! Zo schattig.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Haha dat had Tim nog niet aan Jesse verteld! lief is dat dan hè als het ze lukt.

Liefs

Leuk zeg, al dat puzzelen!
Hier ga ik er ook maar mee beginnen denk, gewoon kijken hoe hij het vind!

Liefs, Anne

Goed van 'm!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zie mijn topic bij trots op mijn kind!

Nora heeft het dus ook net ontdekt, denk dat het met een sprongetje rond deze tijd te maken heeft, wel heel toevallig! Goed van Jesse! Ben je ook zo trots??

liefs!

Haha dat is toevallig! Goed van Nora!

liefs

Ik heb hier alleen kartonnen puzzels maar die bedoelen jullie denk niet. Of wel? Bedoelen jullie een houten puzzel van paar stukjes?? Dan ga ik ook eens kijken… hij vind die kartonnen erg leuk maar … te moeilijk…

Het is een houten puzzel met 5 stukjes. Die andere zijn idd te moeilijk

liefs