Jesse bijna poesje miauw kan zingen?

Als ik begin met poesje zegt hij miauw. Ik ga dan weer verder met zingen en zelf zegt hij dan de woordjes gauw, melk, jou, mij, rijstebrij en wij. Nu vraagt hij dus de hele dag Mamma poesje? En ik maar zingen…maar dat doen we natuurlijk met liefde.

Liefs

Oh wat leuk! Hier doen we het ook al een tijdje (dit liedje, maar ook anderen). Niets zo leuk als samen zingen, al klinkt het hier niet echt mooi. Maar goed, we hoeven ook geen Idols te winnen hè?

Veel zangplezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Cool dat Erik dat ook doet. We doen ook andere liedjes zoals kipje tok maar de poes blijft favo. Tijdens het zingen wijst hij dan ook naar de poezen die proberen ‘rustig’ te slapen
Pff gelukkig hoeven we niet daar aan mee te doen

Liefs

Oh geweldig. Morgan is nu nog met slaap kindje slaap bezig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel zing met haar maar ik heb wel altijd de radio aan en ze kan wel mee nurien met lady gaga en David Getta

Groetjes,

Michèle

Haha Michele dan leert ze meteen Engels! Goed gedaan!

Liefs

Ze kijkt ook veel Dora

Groetjes,

Michèle

Wat knap zeg van Jesse!!
Hier zijn we net zo ver dat hij auto zegt (aut)en dag (daaa) en daar ben ik al heel trots op Hihi!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Dora heeft hij nog nooit gekeken. Misschien een keer laten zien

liefs

Het is heel leuk hoor Kiki alleen Mervin heeft het na 3 afleveringen wel gezien

Groetjes,

Michèle

Haha arme Mervin. Swieber Swieber niet stelen

liefs

Ha ha ha Als Morgan dat hoort zegt zij Oh nee

Groetjes,

Michèle

Superknap van jesse hoor. Lijkt me idd heel gezellig.

groetjes Ramona

Wat ontzettend knap van Jesse.

Dan moet hij dat Tim donderdag maar leren

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wij zingen het liedje van de olifant, die de dikste billen van het hele land heeft. Bij ‘de dikste billen van het hele land’ heeft Eva met zwemmen geleerd dat ze op haar billen moet slaan en dat doet ze. En bij de ‘giraf heeft de langste’ nek maakt ze met haar handen een lange nek. Bij het stukje ‘het nijlpaard heeft de grootste bek’ maakt ze een bek met haar handjes. Daar blijft het wel bij hier. Poesie mauw…nee, dat kent ze niet. Wel een lief liedje, ik ga het haar ook leren! Ik vind het erg knap dat Jesse mee zingt en ook het woord ‘rijstebrij’ kent. Echt goed!

Enne…hier swingt Eva ook enorm op ‘Pokerface’ van Lady Gaga: po-po-po-po-pokerface! En ‘Click Clack’ van Ralph vindt ze leuk, net als Ralph zelf! Ze heeft best smaak! Maar laatst swingde ze ook op een Engels koor, dat in een kerk een soort loflied zong over ‘the Lord’. Vond ze erg mooi blijkbaar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

@ Rainbow ha ha ha heb jij ook zo’n gaga fan?? Ik persoonlijk vind het een verschrikkelijk mens maar morgan is er dol op. En op David Getta

Groetjes,

Michèle

@Michele, wij hebben de CD van Lady Gaga, omdat Eef Pokerface zo gaaf vindt! Ze gaat dan echt meteen dansen en ook een beetje schokkend met haar hoofdje! Kunnen Eva en Morgan samen dansen op dat gekke mens, dat 9 van de 10 keer weinig tot geen kleren aan heeft! En David Guetta…When love takes over, met Kelly Roland, is ook wel een goed plaatje! En die grote zomerhit van hem…weet even niet hoe die heet! Goede smaak die Morgan! Ik zie Eva en Morgan samen al bij een concert van David of Lady Gaga staan, zo helemaal dansen in trance!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Memories heet hij van David Guetta. Ik zie Eva al helemaal headbangen Jesse gaat ook altijd dansen als ik de radio aan zet.

Liefs

Ha ha ha als ze er maar niet bij gaan lopen als Gaga, en inderdaad memories. Oh ja gister ging ze ook heel langzaam op de maat dansen op Empire state of mind van alleen Alicia Keys. Dat vind ze ook heel mooi. Mamma ook overigens

En die cd van Guetta wil ik wel hebben, die van gaga niet. Ik heb vaak genoeg de radio aan dus dan hoort ze het daar wel op

Groetjes,

Michèle

Haha! Hier houden we het nog even bij K3
Maar ik denk dat ik ook wat andere cd’s moet gaan maken, want Seth hier is ook dol op muziek.
Vanochtend vond hij het kinderkoor in de kerk ook erg mooi
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers