Hoi hoi,
Mijn dochter is nu bijna 14 maanden. Hoewel ze harstikke lief is en ik helemaal gek van haar ben zit ik toch met het volgende. De laatste 2 maanden jengelt ze behoorlijk veel en huilt om het geringste wat haar niet zint. Als ze ergens niet gelijk bijkan of we lopen door de tuin zonder de bloempjes aan te raken gaat ze helemaal over d’r toeren! Eerst dacht ik dat het een fase was maar het duurt nu al zo’n 2 maanden…Ligt het aan ons, doen wij iets verkeerd, of snappen we onze dochter niet?? We proberen het jengelen zoveel mogelijk te negeren maar het wordt inmiddels best irritant. Hebben jullie tips of ervaring hierin?? Alles tips zijn welkom!!
Oja, onze meid loopt nog niet, alle vriendinnetjes en vriendjes in haar omgeving wel, (net zo oud of jonger…) . Is ons meisje laat of zijn hun gewoon vroeg?
Aan mijn handen en tussen mijn benen doet ze wel een paar stapjes maar zelf haar tot staand optrekken of zelfs lopen, ho maar!
Wordt soms een beetje onzeker van al die moeders zie zeggen; loopt die van jullie nog niet?? NEEEEE!!! grrrr…
Ik hoop wat van jullie te horen!!
Groetjes S.