Jeetje, wat gaat het allemaal toch snel

Vorige week was ik met Sanne liedjes aan het zingen. Klap maar in de handjes, blij, blij, blij. En wat doet mijn knappe dochter,klappen in haar handjes. Nu roep ik altijd heel blij hoeraaaaa als ze iets leuks doet. En prompt gooit ze haar beide armpjes in de lucht. Nu heb ik de hele dag een klappend kind in de box zitten met af en toe een hoeraatje als afwisseling. Een paar dagen later staat ze ineens in de box. En dat terwijl madam niet de moeite wil doen om te gaan zitten. Weer een dag later kruipt ze (eindelijk) vooruit. Het was me weer het weekje wel hoor. Het is toch niet meer bij te benen.

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 26 Feb 2004 20:41:31

Haha, leuk hè!!
Enne…jij straalt zeker van trots???

Groetjes, mamma van Stephan

oh wat gaaf joh!!! geweldig is het om te zien hoe je kindje die sprongen maakt. en ja het gaat heel snel…en soms meerdere dingen in een week. wel leuk om te lezen hoor.

Hahaha.
Leuk en knap hoor!
Voor je het weet gaat ze lopen en kan je er de hele dag achteraan.
Hoe oud is ze ook alweer inmiddels?
Groetjes Eljada

Ze is bijna 10 maanden. En inderdaad, wat is deze mamma trots. Ik val van de ene verbazing in de andere de laatste tijd.

Liefs Kristel

En dat blijft zo hoor! (van de ene in de andere verbazing vallen)
Ik heb het ook nog steeds met Stephan.
Opeens kan hij weer dit en dan weer dat.
Vooral met het praten nu natuurlijk, maar ook met andere dingen.
Super leuk!

Groetjes, mamma van Stephan’

Ik vind het ook zo stoer. Dat die kleine meid dat allemaal zomaar kan.
Het is natuurlijk hartstikke normaal, maar toch erg speciaal.

Liefs Kristel

hahaha dat heb ik ook deze week, ineens trok ryan zich op, moest de box naar beneden doen voor het geval dat.
hij kruip nu naar achteren en hij wilt alleen maar staan, hihihihi
dat is zo leuk

Wat ik nu zo knap vind, is dat Sanne zich niet achterover laat vallen, maar zich heel voorzichtig laat zakken. Ik weet dat er ook kindjes zijn die, als ze eenmaal staan, niet meer weten hoe ze moeten gaan zitten. Dus na een half uur gaan gillen of zich achterover laten vallen.

Liefs Kristel