heb me verwijs kaart gehad voor second opinion,nu ben ik bezig met bellen naar ziekenhuizen,overal pas eind december of begin januari pfffffff
nu nog 1 bellen,maar kan pas na 1 uur,en dan bel ik me verzekering op,of hun wat kunnen regelen.
moet 16 november weer terug naar me eigen orthopeet,maar wil voor die tijd eigenlijk bij een andere langs,om te kijken of die injectie’s wel goed zijn en vooral nodig zijn.
daarbij gaat het nu steeds meer bergafwaarts met me knie,2 weken geleden stond ik op en horde knak,kon gelijk heel het weekend niks meer en pas woensdag voelde ik iets verbetering,maar sinds het weekend is het weer pet,blijf maar zo lam/moeig gevoel voelen in me knie,me peut is nu ook met de ha in gesprek wat er verder gedaan kan worden ook met therapie,want 2x per week vind hij te weinig.
dus we wachten dat ff af,en zo ff verder bellen…eerst ff eten nu
zo ondertussen gebeld en kan half november terecht,moet alleen me verwijs brief opsturen en dan krijg na aanleding daarvan je uitnodiging om te komen…dus ga zo ff bellen of hij klaar legt,en of hun hem dan opsturen of ik dat zelf moet doen.
Gewijzigd door - bianca4 op 20 Oct 2005 13:25:03