Jeetje gaat nu wel erg hard

Ik werd vrijdag gebeld door de Psz, wat ik wilde voor na de vakantie met Roy, ze vertelde dat sommige scholen de lijn van 1 okt aan houden kinderen die voor die tijd jarig zijn mogen gelijk na de vakantie naar de basisschool, nu wist ik dat niet en heb dus school gebeld…

En Roy gaat dus al gelijk nar de schoolvakantie naar de BASISSCHOOL! pfffffff
zo gaat het wel heel erg hard! maar voor hem natuurlijk super leuk!

Tries

Tjeee tries, de tijd vliegt zeg!!
Weet nog wel je onverwachte berichtje dat je weer zwanger was!! En nu gaat die grote knul alweer naar de basisschool zeg!!

Dat word stilletjes in huis strakkies!!

Groetjes Nathalie & Co

Zat er net aan te denken nathalie, ik zie me zelf weer zo in de keuken tegen het aanrecht staan met Kim aan de telefoon, bijna totale paniek, hoe ik dat nu toch allemaal moest gaan doen, Jordy maar net 6 maanden, hoe moest ik dat met de kinderwagen gaan doen… Jeetje Kim weet je nog whahwha!!! Kim mij maar geruststellen alles komt goed! waar er 1 kan eten ook 2 enz en nu al weer naar de basisschool!

Jordy volgende week al weer 5 jaar IK WORD OUD! hahahaha de tijd gaat veelste snel!

Tries

Ja, het klinkt zo enorm afgezaagd en ik heb mezelf vroeger heilig voorgenomen om het later nooit zélf te gaan zeggen, maar ik doe het toch… Wat vliegt die tijd!!

Zat me net te bedenken dat er heel wat ikkeben kindjes zeer binnenkort 5 jaar worden…pfff…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Had ik ook altijd toen… maar nu heb je zelf kids en dan is het gewoon zo! gaat gewoon zoooooo hard! hihihi

Ja er worden binnenkort inderdaad een hoop kindjes hier 5 jaar, pfffff tijd vliegt zeg!

Groetjes Nathalie & Co

Jeetje gaat inderdaat snel,

Als eenmaal de oudste op de basisschool zit lijkt de tijd alleen nog maar sneller te gaan.

Dat had ik al toen patrick naar de peuterspeelzaal ging, nu kwam het echt dichtbij dat hij vaker van huis is.

veel liefs mignon

jee tries ,de tijd vliegt .maar wel lekker .kleine mannetje wordt groot .maar voor roy is het leuk

groetjes marielle mama van
10-10-01

pfffffffffffff dat schiet dan weer op jeetje wat gaat die tijd hard

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

ja kan me het gesprek nog goed herinneren, help help echt echt help

haha en ja lekker dat ie gelijk na vakntie instroomt , beginnen ze lekker met zijn allen aan school!

groetjes Kim, mama van

en