Jeeetje wat een brand in zuidholland!

weet uberhoudt iedereen het in die omgeving en zijn jullie allemaa oke? ramen en deuren dicht? werd toch wel bezorgd!

Ik woon er gelukkig niet in de buurt, maar jeee! Echt abnormaal, echt wel een ramp te noemen, we hebben het nieuws er op staan hier. Echt de ene na de andere explosie!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Echt niet normaal he! de stoffen zijn giftig (levensbedreigend stond op internet…) en bijtend… ik hoop niet dat er mensen getroffen zijn!

Ja mijn ramen en deuren zijn dicht.
Nog geen alarm gehoord hier in Ridderkerk.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

@Jolanda: geen idee maar gingn bij jullie het alarm af?

en jolanda? ook een neiuwbouw huis met mechanische ventilatie?? anders moest je die ook uitzetten hoor!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wij zitten te ver weg dus geen (over)last maar ik zag het op het nieuws is goed mis daar inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Paul werkt er om een kilometer vandaan!

Gelukkig stond de wind de andere kant op, ik ben blij dat hij thuis is.
Bij mijn vriendin in Krimpen was het advies ook al ramen en deuren dicht te houden maar ja, de honden moeten toch even naar buiten.

Bah, als je die ontploffingen zag…

Groetjes van Sascha en Senne

Er is geen alarm af gegaan hier, wel advies alles dicht te laten.
En Kim inderdaad stekker uit ventilatiesysteem gehaald.
Cas was naar judo maar dat is eerder gestopt!
Zo kids lekker naar bed, met ventilatie dicht!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ja gelukkig maar!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wij zitten hier ongeveer 20 km vandaan, maar voor ons staat de wind “gunstig”… Mijn vader werkt op Moerdijk (Brabant overigens ) en verschillende echtgenoten van vriendinnen… gelukkig zitten die allemaal veilig thuis…

pff jaa
enne Hanna… in 2008 of 9 waren ze nog goedgekeurd maar in 2009 of 2010 niet meer geloof ik…

Ik hoode net andersom, dat ze in 2008 vies waren en niet opgewassen tegen groe calamiteiten maar in oktober 2010 was alles goedgekeurd…

Groetjes van Sascha en Senne

hmm nou weet ik het ook niet meer

Wij reden vanmiddag rond drieën over de Moerdijkbrug. Ik zag al een tijdje een hele rare wolkenlucht hangen en hoe dichter we bij kwamen hoe meer ik ervan overtuigd was dat het geen wolken waren. Dat moest wel een brand zijn. Toen was het net begonnen volgens mij want er stonden nog geen files op de Moerdijkbrug.

Later las ik op het nieuws dat er op de Moerdijkbrug een kijkersfile van 8km was!

Heftig zoals die dikke zwarte rookwolken uit dat industrieterrein kwamen!

Daarnet toen we terug kwamen rijden was de brand nog net zo hevig bezig. Zelfs in het donker zag je de zwarte rookwolken. En net las ik op het nieuws dat er een extra loods in brand is gegaan. Dus ze zijn daar nog wel een poos bezig.

Groetekes, Sje

@Sje, jeeetje! ben ik even blij dat je nu veilig thuis zit!

Ja heftig hoor!
Wij zitten er ver vanaf, maar idd op het nieuws volgen we het wel.
Ze zeggen nu op journaal (sbs) dat de vrijgekomen stoffen niet giftig zouden zijn… nou ik weet het nog niet zo hoor
Hoop dat iedereen veilig thuis zit, en idd voorlopig alles maar goed afsluiten!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik moet zeggen, we hebben ook niks geroken ofzo. Nou wil dat niet altijd iets zeggen, er zijn zat giftige gassen die geurloos zijn.
De rook hing hoog genoeg, dus afsluiten snelweg was niet nodig.

Groetekes, Sje

Ik lees net dat de A16 ook in beide richtingen afgesloten is! We hadden ook niet heel veel later naar huis moeten gaan, anders hadden we om kunnen rijden!

Groetekes, Sje

dat is ook zo sje… maar inmiddels is het allemaal onder controle en is het geloof ik ineens niet schadelijk