Jee, ERG

(even gekopieerd)

Bij een uitslaande brand in een woning aan de Kempenaar in Lelystad is dinsdagavond een zevenjarig meisje omgekomen. De moeder raakte zwaargewond. De vader en de zoon werden met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.

De brand ontstond op de bovenverdieping van de eengezinswoning. Moeder en dochter werden door het vuur ingesloten. De vrouw hing uit het raam en riep om hulp. Dat zorgde voor emotionele reacties bij buurtbewoners die massaal kwamen kijken. De brandweer slaagde erin om zowel moeder als dochter uit het huis te halen. Beide zijn naar het ziekenhuis gebracht, waar het meisje in de nacht is overleden.

Vader en zoon waren eerder al zelf het huis ontvlucht. Hoe de brand is ontstaan, is nog niet bekend dat wordt onderzocht.

Het gebeurd vaker, en het is altijd erg, maar als het dan zo dichtbij huis gebeurd…brrr…
Vandaag op een school dus in groep 2 (of 3) een lege stoel…&$#%#… je moet er toch niet aan denken???
(weet trouwens niet op welke school ze zat, maar doet er niet toe)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 28 Jun 2006 12:43:47

Wat vreselijk zeg, voor dat gezin.
Ik zie het helemaal voor me, en dat wil ik eigenlijk liever niet.
word er gewoon raar van.
Maar inderdaad je leest het tegenwoordig zo vaak.
naar mijn mening gebeurt het iets te vaak.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja verschikkelijk zo zouden ze ook 1 van de 2 zusjes hebben gevonden uit luik (vermoord)

Brrrrrrrr

Tries

quote:
Ja verschikkelijk zo zouden ze ook 1 van de 2 zusjes hebben gevonden uit luik (vermoord)

Brrrrrrrr

Tries

Ja, onder een RIOOLdeksel…pfff…te gek voor woorden

hoorde het net op journaal koude rillingen over me lijf en van die meisjes heb ik nog niet gehoord ook zo verschrikkelijk

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

lees het nu op nu.nl bah

Uitgegeven: 28 juni 2006 11:52
Laatst gewijzigd: 28 juni 2006 12:07

LUIK/BRUSSEL - Onder een riooldeksel in een spoorwegberm bij de Belgische stad Luik is het lichaam gevonden van een jong meisje. Het gaat naar alle waarschijnlijkheid om het verdwenen meisje Stacy Lemmens.

De zevenjarige verdween 10 juni samen met haar tienjarige halfzusje Nathalie Mahy na een braderie, terwijl haar moeder in een café zat te drinken.

Sinds de vermissing zoeken politie en vrijwilligers massaal naar de meisjes. De spoorwegberm was al eerder onderzocht. Nadat het gras was gemaaid, werd het lichaam wel ontdekt. De vindplaats is vlakbij de straat waar de meisjes voor het laatst zijn gezien. Justitie in Luik heeft de vondst nog niet officieel bevestigd.

Spoorloos

De politie verhoort nog altijd de verdachte Abdallah A… Deze veroordeelde pedofiel was op de plaats van verdwijning. Na de vermissing was hij enkele dagen spoorloos en had zijn uiterlijk sterk veranderd. De verdachte ontkent nog altijd alle betrokkenheid.

Dylan & Kaitlyn

was weer een stukje toegevoegd dat de moeder een jaar gevangenisstraf heeft nu ivm mishandeling van haar kinderen en het niet of te weing eten geven

zal me niks verbazen dat ze het zelf gedaan heeft hoor

Dylan & Kaitlyn

Dat 7 jarige meisje uit Lelystad dat gisterenavond bij die brand om het leven is gekomen wordt waarschijnlijk maandag begraven hier.
Misschien wordt er eerst nog sectie op het lichaampje gedaan.
Haar moeder ligt nog in het ziekenhuis en haar vader is niet aanspreekbaar
(hoe logisch )
Geloof dat een tante alles regelt nu.
Vind het zo triest allemaal…

Gewijzigd door - Bieb op 28 Jun 2006 20:02:20

poehe wat schokkend nieuwe s allemaal heel erg om je kind te moeten verliezen .

groetjes marielle mama van
10-10-01

allebei de meisje uit luik hebben ze dood gevonden.
bah het zal je maar zelf overkomen moet er niet aan denken.
ik vind het erg voor de ouders maar ik weet niet of dit lullig klinkt
maar je laat je kinderen toch ook niet toch snacht half 3 alleen buiten?
ik zal dat niet doen.
zeker niet als ik weet dat er een man in de buurt woont die het al eens op zijn geweten heeft een moord?
en die brand dat is zeker schrikken als het zo dicht bij huis gebeurd echt erg als je je kind daardoor moet verliesen door brand of moord enz

Wat erg allemaal he. Je maag draait 3 keer in de rondte.
Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

quote:
Dat 7 jarige meisje uit Lelystad dat gisterenavond bij die brand om het leven is gekomen wordt waarschijnlijk maandag begraven hier. Misschien wordt er eerst nog sectie op het lichaampje gedaan. Haar moeder ligt nog in het ziekenhuis en haar vader is niet aanspreekbaar (hoe logisch ) Geloof dat een tante alles regelt nu. Vind het zo triest allemaal....

De toedracht is bekend gemaakt.
Eerst wilde ze het niet openbaar maken, maar op dat besluit zijn ze terug gekomen.
Heel goed vind ik zelf, want het is meteen een soort waarschuwing, hoe ongelooflijk goed je toch moet opletten met kids…

Het 4-jarige zoontje heeft met lucifers in bed gespeeld (weet niet hoe hij aan de lucifers is gekomen, maar kan me er het 1 en ander bij voorstellen aangezien redelijk veel kids watervlug kunnen zijn)
Hele huis dus in de brand.
De moeder kon niet uit het raam springen, omdat ze te dik was.
Daardoor is zij zeer ernstig verbrand op haar rug etc.
Zij ligt in brandwondencentrum beverwijk en wordt nu al een week in slaap gehouden zodat haar lichaam kan herstellen.
Zij wordt dus over een tijdje wakker…hoort dan dat haar dochtertje de brand niet overleeft heeft
En…dat haar dochtertje inmiddels ook al begraven is (wat op zich logisch is natuurlijk)
Allemachtig, daar moet je toch niet aan denken???

Pffff té erg gewoon

Groetjes Nathalie & Co

quote:
De toedracht is bekend gemaakt. Eerst wilde ze het niet openbaar maken, maar op dat besluit zijn ze terug gekomen. Heel goed vind ik zelf, want het is meteen een soort waarschuwing, hoe ongelooflijk goed je toch moet opletten met kids....

Het 4-jarige zoontje heeft met lucifers in bed gespeeld

maar dat was al bekend gemaakt toch,hoorde het paar dagen na dat dit gebeurd was al op de radio???

maar zo zie je maar,lucifers en aanstekkers het kan niet hoog genoeg weg geborgen worden pfffffff

en dat te bedenken dat ik dit ook gedaan heb,alleen overdag maar ook goed afgelopen toen die tijd

Dylan & Kaitlyn

Ja…maar als je dan weer verder denkt (wat ik helaas altijd schijn te doen :s) …hoe moet dat wel niet voor dat jochie zijn later.
Hij is nu nog net een beetje te klein (denk ik) maar over een paar jaartjes…dan zal hij beseffen dat zijn zus dood is doordat HIJ met lucifers heeft gespeeld…
Dàt is ook iets heftigs om mee te leven zeg

quote:
De toedracht is bekend gemaakt. Eerst wilde ze het niet openbaar maken, maar op dat besluit zijn ze terug gekomen. Heel goed vind ik zelf, want het is meteen een soort waarschuwing, hoe ongelooflijk goed je toch moet opletten met kids....

Het 4-jarige zoontje heeft met lucifers in bed gespeeld (weet niet hoe hij aan de lucifers is gekomen, maar kan me er het 1 en ander bij voorstellen aangezien redelijk veel kids watervlug kunnen zijn)
Hele huis dus in de brand.
De moeder kon niet uit het raam springen, omdat ze te dik was.
Daardoor is zij zeer ernstig verbrand op haar rug etc.
Zij ligt in brandwondencentrum beverwijk en wordt nu al een week in slaap gehouden zodat haar lichaam kan herstellen.
Zij wordt dus over een tijdje wakker…hoort dan dat haar dochtertje de brand niet overleeft heeft
En…dat haar dochtertje inmiddels ook al begraven is (wat op zich logisch is natuurlijk)
Allemachtig, daar moet je toch niet aan denken???

Moeder is een dag voor de begrafenis van haar dochter uit haar slaaptoestand gehaald en ze heeft nog een mooie brief/gedicht kunnen schrijven. De dochter zat op de Zevenster in Lelystad en er waren veel kinderen van die school aanwezig. Achteraf kreeg je nog een kopietje in je handen gedrukt met de tekst dat ze graag een graf steen voor haar willen kopen en of iedereen een gift wilde doen. Ik heb dat i.i.g. gedaan wat das toch het minste wat ik kon doen. Verschrikkelijk om op deze manier een achternichtje te verliezen..... Mijn neef had het al niet makkelijk :'(

Jemig wat erg zeg. Zal niet makkelijk zijn geweest voor jullie hele familie. Veel sterkte toegewenst.