Je vies voelen met dit weer

Voelen jullie je met dit weer ook zo vies? Ik douche 2x per dag, maar ik blijf me vies voelen! 's Nachts ben ik nat van het zweet, als ik uit de auto kom, zijn mijn benen nat en mijn buik zweet ook al doordat 'ie op mijn benen ligt en niet kan ‘ademen’! Daar komt bij, dat je (ik tenminste) door de zwangerschap ook wat meer witte vloed hebt. Dat maakt het ook weer onhygiënisch. Ik was me goed, gebruik lekkere bodylotion en weet dat ik niet naar zweet ruik. Maar ik vind dit weer zo vies! Hebben jullie er ook last van? Bah, het moet maar gauw iets koeler worden! Ik hou niet van je onfris voelen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier nog zo’n vieze dame …

Alles plakt. Maar zo te lezen op het nieuws gaan die benauwde dagen zomaar niet over…

Dag vieze dame! Hihihi, moest er erg om lachen, hoe je dat zo schreef! Ik ben blij dat ik niet het enige viesje ben hier! Blijft het zo warm? NEEEEEEE HE? Ik dacht dat het maandag iets minder zou worden? Ik wil 24 graden en een lichte bries, kan dat?

Nee klopt Sannn, haha! Iedereen zweet zich kapot nu volgens mij. Maar ik heb nu opeens een afdakje dat er normaal niet zit en borsten die normaal ook niet zo zijn zoals nu. Bah! Ik moet ook echt een legging aan, anders schrapen mijn bovenbenen ook nog tegen elkaar aan en dat voelt ook al zo vies! Maar we houden vol, ook al heeft het hier in Eindhoven al heeeeeeel lang niet geregend! Hoewel…maandag even, maar dat was niet de moeite! PUF!

Ook hier word er flink gezweet haha…
Voel me ook behoorlijk vies af en toe, vooral gister toen ik op de bank lag in het ziekenhuis voor de echo. Ik had sleppertjes aan, en hihi best wel zweetvoeten!

Maandag koelt het inderdaad iets af… het blijft wel warm, maar wel met regen en onweersbuien…
Waar wij naar toe gaan op vakantie is het nu al 34 graden, en als wij aankomen 37…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik zit lekker veel binnen, gordijnen dicht, waaier aan … Daar is het wel mee vol te houden! En rustig blijven adem halen. Het huis sop ik savonds als de kleine op bed ligt, en daarna wring ik mezelf in de badkamer uit

Hier momenteel een dichte wolken lucht en broeierig warm. Dus misschien gaat er nog wel wat vallen?

Hier op me werk een storing in de airco gevolg dat ie zowat warme lucht blaast in plaats van koele en straks weer op die fiets en het is hier ook zo vies en benauwd. Enne hier zijn slippetjes en korte broeken eigenlijk not done. Bedrijd policy. En ik krijg ook zo onwijze hoofdpijn door 1 de hitte en 2 omdat hier tegen 3 uur de zuurstof altijd afgezet wordt zo lijkt het tenminste. Oh ja en een raam openzetten is nu ook niet echt lekker.

Groetjes,

Michèle

Wij hadden gisteren een etentje van mijn moeder. Toen we binnenkwamen stond de airco aan, maar het leek wel alsof ze die hadden uitgezet! Ik zat echt binnen no-time met een klotsbuikje! Zo vies! Gelukkig sleepten ze veel water in, dat was lekker! Maar ook daar werd de zuurstof afgezet, leek het wel. Wat een verademing toen we tegen half 12 de zwoele nacht in konden!

Vanmiddag boodschappen gaan doen met papa en Eva. Eva was klam en wilde RENNEN. Was ze kwaad dat ze in de schaduw moest. Ze had een WK-ballon gehad en ze bleef maar voetballen met dat ding. Terwijl papa en ik hijgden en kreunden en steunden dat het niet te doen was allemaal! Ik snap zo’n kindje niet: hou je toch lekker rustig nu.

Wij hebben een heel zonnig huis. Lekker, maar met dit weer ook een soort BROEIKAS! De ven staat aan, maar vannacht heb ik miscshien 3 uur geslapen, waarna ik druipend wakker werd. HELP, IK WIL EEN REGENBUI!

Als het goed is zou het gaan onweren vanavond, ik hoop het alleen maar. Ik heb met hoge uitzondering met hat raam opene geslapen vanacht. Wij slapen aan de straatkant en ik slaap heel licht vandaar dat ik alleen een rooster open heb gewoonlijk maar nu echt het raam en nog vies toen ik wakker werd.

Groetjes,

Michèle