Je kleintje precies minder voelen bewegen

hoi hoi,

we zijn nu 5 maandjes verder, en de zwangerschap verloopt prima! toch had ik een vraagje:
zou het kunnen dat ik vorige maand ons kleintje veel vaker voelde dan nu? en het lijkt nu ook zo, als ik haar voel, dat ze zich precies net boven mijn blaas bevindt, terwijl ik ze vorige maand zo in de buurt van mijn navel voelde trappelen…
ik maak me hier toch een klein beetje zorgen over. misschien onterecht, maar toch

liefs, jessie

Ik had dat ook dat ik de ene keer vaker voelde, en soms ook harder dan anders of op andere plekken. Je kindje draait natuurlijk, dus schopt met de voetjes telkens ergens anders. daarnaast krijgt hij steeds minder ruimte omdat hij groeit, en dat zorgt er ook voor dat je alles anders gaat voelen. maar als je je ergens zorgen om maakt, denk ik dat je sowieso beter je gynaecoloog/verloskundige kunt vragen. Zij hebben er echt verstand van en kunnen je het best gerust stellen denk ik!

Groetjes Anouk

@ Jessie : Ik ben 28weken zwanger, en ook ik voel de kleine de ene dag beter dan de andere, en de ene dag harder dan de andere dag.

Maak je je echt zorgen, Zou ik net wat Anouk zegt de verloskundige / gynocoloog even bellen.

Liefs, Melanie