Hebben jullie zeker ook al wel gelezen over die vader in België. Oh verschrikkelijk… hoe kan je je kindje nu vergeten??? Wat erg voor die moeder ook als je je dochtertje zo aantreft!
Jurian is nu ook 11 maanden … moet er elke keer aan denken!
Hebben jullie zeker ook al wel gelezen over die vader in België. Oh verschrikkelijk… hoe kan je je kindje nu vergeten??? Wat erg voor die moeder ook als je je dochtertje zo aantreft!
Jurian is nu ook 11 maanden … moet er elke keer aan denken!
Ik lees het net, onbegrijpelijk gewoon.
hoe kun je je kind nou vergeten.
Groetjes Marianne mama van Ruben
Ik had het gehoord en kan me dat ook totaal niet voorstellen, je ziet je kind toch zitten of je hoort het toch
Liefs Michelle
Ik google dus ook maar. Ik zet het hier wel even neer,
quote:
Afschuwelijk. In Belgie is donderdag een elf maanden oude baby gestorven omdat haar vader vergeten was het kind uit de auto te halen. Op weg naar zijn werk vergat de man onderweg te stoppen bij de crèche om zijn dochtertje Britt af te zetten. Het dramatische verhaal is maandag te lezen in Het Laatste Nieuws.Het drama vond afgelopen donderdag plaats in Kessel-Lo. Het werd pas dit weekend naar buiten gebracht.
De moeder ontdekte het meisje ’s avonds in de auto. De vrouw ging op weg naar de crèche om haar dochter op te halen. Daarvoor moest ze eerst het kinderstoeltje uit de wagen van haar man halen. Kleine Britt was al overleden toen ze door haar moeder werd gevonden.
Afgelopen donderdag was het 21 graden. Het meisje is waarschijnlijk overleden aan uitdroging en oververhitting.
Verschikkelijk zeg, een precies het zelfde verhaal was hier een jaar of 2 geleden een paar dorpen verderop. Vreselijk zeg, ik kan het niet begrijpen. Zijn we allemaal zo op en neer aan het vliegen dat we onze kinderen vergeten ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ohhh verschrikkelijk, een paar jaar geleden was er een moeder op tv, doe dat ook is overkomen, en der verhaal vertelde zooo knap vond ik dat want oei mensen roepen zoooo hard (ik ook hoor) hoe kan je je kind nou vergeten, tot ik de eerste kreeg en de eerste keer alleen boodschappen ging doen, was wat vergeten en liet de kinder wagen even staan, ben naar de kassa gelopen en bijna buiten bedenk ik me jeetje wat voel ik me kaal… ik had hem laten staan in de winkel dit waren dan enkele min…
Die moeder toen was er heilig van overtuigd dat ze haar kindje had weggebracht
dacht dat ze leerkracht was, wat verschrikkelijk en geloof dat je daar nooit meer overheen komt…
Tries
Ik kan me niet voorstellen dat je je kind vergeet. En naar wat ik uit het verhaal opmaak bracht hij haar elke dag. Hoe kan dat dan???
En ik had hem doodgemept als moeder denk ik.
Groetjes,
Michèle
Tries volgens mij heb je hetzelfde verhaal als ik inderdaad, dat was hier niet ver vandaan. Heel heel erg gewoon dat je zo je kindje moet verliezen.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
JEETJE zeg!
een kind vergeten? Nee dat kan ik me niet voorstellen!
oo erg zeg en ook voor de moeder om haar dochter zo aan te treffen!
bah bah moet er niet teveel overnadenken!
groetjes gytha
Blijkbaar kan het dus wel, hoe tragisch ook.
Ik kan het me ook niet voorstellen. Ik denk door de dag heen regelmatig aan mijn meisjes. Zouden ze het fijn hebben op school? Oh, nu hebben ze ongeveer lunch! Dat soort dingen.
Als je op zo’n moment aan je kind denkt, moet er toch op een gegeven ogenblik een helder lichtje gaan branden van “Fijn op school? Oeps, kind vergeten weg te brengen!!!”.
Ik kan me dat echt niet voorstellen dat je door de dag heen op geen enkel moment te binnen schiet dat je kind nog in de auto zit.
Ik heb n.a.v. die mevrouw in Baarle-Nassau die 2 jaar geleden haar zoontje vergeten is af te geven op het kdv een interview met een psycholoog gezien en zoals die het uitlegt, kan het dus blijkbaar echt voorkomen.
En ik snap zo’n kdv of crèche ook niet. Als een kind had moeten komen en het is er na een uur nog niet, dan bel je toch de ouders “waar blijft kind?”. Of zie ik dat verkeerd? Ik neem toch ook aan dat als je kind niet kan komen, dat je afbelt? Dus waarom gaat er dan op zo’n kdv ook geen helder lichtje branden? Niet dat het hun verantwoordelijkheid is, maar het kind had daardoor wel op tijd gered kunnen worden.
Als ik op dat kdv van dat kindje zou werken, ik wist dat ze had moeten komen en ik had niet gebeld om te vragen waar ze bleef, zou ik me nu ontzettend schuldig voelen. Steeds dat idee van “Had ik maar…”.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 23 Jun 2009 13:46:46
Wat verschrikkelijk he…ik las het gister en kon het bijna niet geloven. Je kindje vergeten…hoe kan dat??
Ik wil er eigenlijk ook niet aan denken wat dat meisje heeft moeten doorstaan! En die ouders moeten nu verder…volgens mij is het bijna een onmogelijke taak om weer verder te gaan…bbbrrr krijg er echt een heel naar gevoel van.
IK kan het me inderedaad ook niet voorstellen, maar het is al veel vaker gebeurt en niet alleen in nederland…dus blijkbaar kan het wel.Tijdje terug bleef charissa door de week logeren dus hoefe ik haar niet weg te brengen ook die morgen had ik het gevoel dat ik haar vergeten was maar dat was gelukkig niet zo.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
moet er hele dag aan denken … knuffel mijn zoontje nog extra als voorheen… hij ziet er zo lief vertederend uit… en dan vergeten??? NOOIT…
euh… ik roep niet te hard … die mensen hebben waarschijnlijk al leed en ellende genoeg, en vergeven het zichzelf nooit! Je kindje krijg je nooit meer terug… Vreselijk wat een pijn… verdriet… ellende… wat vreselijk ook dat de wereld het hier weer wint van de liefde voor je kindje… werken werken werken… het neemt ons hele leven in beslag als we er niet voor oppassen!
Weet ook uit ervaring dat werken heel belangrijk is… geld moet er toch binnen komen… manlief is nl al half jaar bezig met solliciteren … maar zou nooit zijn/ons kindje willen inruilen voor wat dan ook… dan liever op houtje bijten
lees het nu pas,
jeetje ik schrik er echt van,
het is niet de eerste keer dat dit gebeurd natuurlijk ik snap het ook echt NIET, ik bedoel ik vergeet ook wel is wat maar mn kind vergeten jeetje!
vind het echt tragisch.
ik maakte ook een domme fout paar dagen terug vanwege de drukte,
ik had m in de wipper zitten en had m net losgemaakt maar toen spuugde hij ineens heel veel dus ik rende naar zn kamer voor een doek
kom ik terug zat ie los ik denk OOH WAT STOM! OH WAT BEN IK EEN @#% MOEDER!!
mn vriend zei toen ook, ja hij had kunnen vallen maar niet hoog, dus het had wel meegevallen maar let in hemelsnaam op de volgende keer en zorg is dat je wat rust hebt dat je er wat meer bij bent"
tja i know dom dom, maargoed kan het niet meer terug draaine ik denk dat we allemaal wel is een foutje maken en wat vergeten maar van die vader uit belgie…oh my god dat is wel echt HEEL ERG erger kan niet!
Ik kan het me ook niet voorstellen, denk dat die vader zich ook wel heel erg vreselijk zal voelen de rest van z’n leven. Het kan gebeuren, ik zal er niet over oordelen, maar die man moet wel écht behoorlijk overgelopen zijn in z’n hoofd dat dit hem is overkomen. Vreselijk.
Groetjes!
ja maar luister is,
hier moet toch iets niet aan kloppen dan
ik bedoel
EN hij vergeet naar de creche te rijden,
hij stapt uit zn auto…ziet geen kind zitten
hij komt iut zn werk stapt zn auto in, ziet geen kind zitten,
stapt thuis zn auto uit en ziet geen kind zitten
vind het heeeeeeeeeeel eigenaardig sorry dat ik het zeg dat is 1x iets vergeten en 3x zn kind niet zien zitten
vreemd verhaal
Tuurlijk, supervreemd. Maar het kan psychisch heel raar lopen als je bij wijze van spreken zwaar overbelast bent ofzo. Ik keur het niet goed en kan het me ook niet voorstellen, maar wil best aannemen dat het kan gebeuren. Snap je?
Groetjes!
ja ik wil het ook wel aannemen… want het IS al gebeurd, maar ik heb er gemengde gevoelens over…eerder negatieve dan positieve als het over haar vader gaat…
er gebeuren zo’n gekke dingen en ik vind het verschrikkelijk dat het zovaak kinderen betreft en ook jonge baby’s…
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 23 Jun 2009 17:39:01
We zijn het eens volgens mij…
Vind het ook bizar en als je zijn vrouw bent kan je toch ook niet meer met hem verder leven zou ik denken? Je zou hem toch altijd als schuldige zien voor de dood van je kind. Zo heftig zeg.
Groetjes!
Hier krijg je gewoon de rillingen van… Moet je als ouder niet te lang over nadenken. Wat moeilijk voor die moeder, die heeft voor haar hele leven een trauma!
@Mriek: ja precies, ik zou het in ieder geval niet kunnen.
mn kindje is mn alles. en tuurlijk geef je dan je man de schuld, het is in feite ook “zijn schuld”