gebeurt dat bij jullie wel eens?
Hier heb ik dat altijd bewust afgehouden…
Maar tóch was het erin geslopen hier
Eerst kwam Milan zo rond 6 uur half 7 en kroop dan bij me en sliep dan wel nog ff verder, ik dacht dan ach dat (half) uurtje, dat slaapt ie toch mooi nog ff.
Maar langzaamaan kwam hij steeds wat vroeger, en ik probeerde hem wel eens terug te leggen maar dan jankte die alles bij elkaar.
Er waren dagen bij dat ik zo moe was en hem dus niet eens meer hoorde/voelde dat ie bij ons was komen liggen
En demi kwam ook voortaan elke nacht en die kroop mooi bij papa, en Milan bij mij…
We zaten er echt tegen aan te hikken van hoe leren we ze dit af, want wij sliepen natuurlijk erg slecht hierdoor, omdat je je niet meer kunt draaien of keren als je met 4 in een 2 persoonsbed ligt
Nou 1e kerstdag had Demi bedacht dat ze bij oma en opa wilde blijven logeren, nou zei ik als dat mag van opa en oma… ik zei dan gaan we vannacht beginnen met Milan alvast uit ons bed te houden…
De 1e nacht heb ik hem wel 6 of 7 keer met véél drama terug moeten leggen… oh dat is echt moeilijk, hij kwam dan steeds aan ons bed en zei dan ik wil alleen maar bij jou slapen, of ik wal alleen maar even knuffelen nou dan doet het zo zeer om hem tóch terug te leggen
Maar ik heb volgehouden, hij is 1 nacht al helemaal niet gekomen, en de rest van de dagen hooguit 1 a 2 keer, en met niet al te veel moeite gaat ie dan mooi weer slapen, dus ik ben trots op mezelf
En Demi die probeert het ook nog wel eens maar ook zij moet terug, maar die doet nooit moeilijk gelukkig, ze zegt wel dat ze bij ons wil liggen maar arno zegt dan nee we hebben allemaal een eigen bed, als de nacht om is mag je even bij ons komen liggen.
Niet alleen wij slapen er beter van, ook de kids zelf, Demi was om 8.15 wakker en milan pas om 8.45 vandaag, en dit was in ons bed altijd rond half 7 a 7 uur…
Had nooit gedacht dat ik hier nog eens de moed en de puf voor op zou kunnen brengen
Groetjes Nathalie & Co