Je het soms wel eens heel druk kan hebben?

Pfff soms denk ik wel eens het is hollen of stil staan, ik heb deze week (sociaal) veel te doen, bijv bij mijn nichtje op bezoek die net uit het avl is gekomen, wintersport en zwanger dinnetje bellen, ander dinnetje komt nog bakkie doen, oud school dinnetje belt van de week om een bakkie te doen, ander dinnetje wil met me naar de bios binnenkort en lekker eten ,zaterdag ga ik naar youp van het hek! (leuk) donderdag jasmijn voor het eerst naar de kapper! een vriend komt vandaag om zijnverdriet van een afgelopen relatie te vertellen pfffff ach ja zo blijf je van de straat zeggen ze
Dit was weer een gezellig nuttloos berichtje van mij hihihihi nou dag allemaal

Nou hier een rustige dag vandaag.
Lisa net naar Nel (de oppas) gebracht en heb al samen met Cas boodschappen gedaan.
Hij ligt nu lekker in de box te duimen.
Vanmiddag Cas eens lekker uitgebreid badderen, normaal doet Denn dat maar vandaag (mag) ik het doen (aardig hè van pappa).

Veel plezier met je drukke week.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Grappig hè, dat hollen of stilstaan

Maar er zaten zeker wel hele leuke dingen tussen Ariette!!!
Wintersport, naar de bios, uit eten…
Ruilen?
Hahaha!! Nee hoor! Grapje

Nou, iedereen succes met zijn drukke of rustige dag dan maar!

Groetjes, mamma van Stephan

idd lekker druk,maar je bent iig bezig toch

Kaitlyn.beebiesite.nl

Heerlijk lekker druk. Nou zo kan ik er ook wat van.

Deze week. Gisteravond lotussen ( slachtoffertje spelen) samen met mijn zusje. We hebben heerlijk tussendoor zitten klessenbessen. Vanochtend is mijn moeder geweest stof knippen voor de carnaval. Vanavond heb ik Lotusles. Maurice is bezig dan met de carnavalswagen. Morgenvroeg boodschappendoen en ´s middags komen de Yoga meiden met de kids lekker lunchen en klessebesse.Dan lekker spinnen en ook nog mijn pakje afnaaien. Vrijdag eerst werken dan voor Daan zorgen want papa gaat de carnaval inluiden. Zaterdag overdag rustdag voor mij ( niet voor mijn man die heeft de hele dag carnaval met de kids ( zie www.jcv-delemkes.tk )en dan begint voor mij ´s avonds de carnaval tot en met dindsdag avond etenstijd.
SOms is het lekker om druk bezig te zijn. Maar effe een dagje rust tussendoor is ook zaaaaaaligggg.

Groetjes,

Diana moeder van Daan