Je het met twee kinderen heel druk kan hebben

Ach ja, zal best wel zijn omdat ik er nog wat aan moet wennen. Maar ben echt hele dagen druk bezig en kom aan 24 uur per etmaal zeker tekort om datgene te doen wat ik zou willen doen. Maar wie weet veranderd dat nog als ik er meer handigheid in gaat krijgen. Ik ben nog zo bezig met plannen en regelmatig plan ik verkeerd. Dan moet de baby een voeding terwijl ik eigenlijk Joyce nog in bad wil doen enzenz. Dan loop alles anders alleen al door een onverwachts bezoekje aan huis. Ook gaat er veel tijd verloren omdat Amy een spuugbaby is en na elke voeding een hele poos rechtop gehouden moet worden. Maarrrrrrrrrrr ik kan jullie wel vertellen dat ik het waanzinnig leuk vind twee kinderen in huis, dus ja, dat ik geen tijd vind voor mijn eigen dingetejs dat neem ik maar voor lief.

Groetjes van Miranda

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 23 Aug 2007 13:06:23

ja de overgang van 1 naar 2 is groot he!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Kan het me goed voorstellen meid. Ik vind 1 kind, 36 uur werken, grote hond, man en huishouden al aardig druk dus laat staan als er nog zo’n hummel bijkomt.
Heb je al ergens foto’s van Amy op de site staan?

Groetjes,
Inge

Ja Kimmetje, echt wel !
En hoe ervaar jij de overgang van twee naar drie kids ?

Hoi Inge, ik vind het erg leuk dat je benieuwt ben naar Amy maar een foto lukt me niet zo goed. Het is ooit wel gelukt alleen in mijn computer is er iets veranderd waardoor het me niet meer lukt. De fotobestanden zitten nu een veld verder. Afijn om een lang verhaal kort te maken, de computer lag bijna in de tuin zo gefrustreerd raakte ik ervan en nu denk ik maar zo, de eerstvolgende ikkeben meeting zijn wij graag van de partij en kan iedereen iedereen zijn kids zien

Is dat een goed idee ?

Hallo Miranda,

Had ik ook toen mijn 2de geboren werd, en ik wilde alles picobello, en dat is dan ook weer niet zo gezond.Je wilt je huis op orde voor je visite, je wilt lekker koken, je was weg, en dan nog je kids, troost je, straks ben jij een superplanner, wij hebben 5 kids, en het loop (meestal) al rolletjes…
veel succes, en niet vergeten te genieten, veerle

Veertje

Zo zo, petje af ! Vijf kids en dan meestal alles op rolletjes ?
Hihi ben al blij als daalijk met twee kids hier alles op rolletjes mag verlopen

Wel heerlijk hoor, een gezin met vijf kinderen. Wij kunnen dat financieel niet bolwerken maar als dat wel zo was geweest had ik ook graag een groot gezin gefabriceerd.

Enneh, ja wat je schrijft over het huishouden, met 5 kids wordt je vast wel af en toe geholpen

Groetjes van Miranda

de overgang van 2 naar 3 kids…

laat ik het zo zeggen:
Alexander is de slagroom op de taart… puur genieten

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Ik vond van 1 naar 2 eigenlijk wel soepel gaan.
Komt denk ik omdat Lisa zo’n slechte slaper was en Cas bleek dat niet te zijn.
Zoiets als slagroom op de taart zoals Kim al schrijft.

(Helaas is het uitslapen nu over bij cas, zie de tijd van posten).

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ihihihiihiih .ja jo dat komt wel weer .alles heeft ze tijd nodig miranda ,straks gaat joyce ook weer naar de peuterspeelzaal is het weer anders .maar het gaat je lukken hoor

groetjes marielle mama van tanja

Hmmmm zal het eens met mijn vriend erover hebben Kimmetje, dat een derde de slagroom op de taart is

En Jolanda, dat is heel vroeg ja, de tijd van posten. Ja ik ben er dan ook wel uit maarre… een voeding geven en dan hups mijn bed weer in hihi

Hoi Miranda,

oh ja zo’n meeting lijkt me superleuk.
Misschien als je een foto naar Kim mailt en haar ff lief aankijkt dat zij hem voor je wil plaatsen bij je bevallingsverhaal

Groetjes,
Inge

hoihoi miranda ik heb ook twee kindren af en toe is het best druk ja maar gelukkig is bij ons de tweede een stuk rustiger als de eerste. we hebben het erover gehad om nog een derde te nemen maar dat moet nog even wachten hoor want de tweede is nou 3,5 maand dus. aan de ene kant had ik graag gelijk door willen gaan maar denk toch wel dat dat te zwaar word dan loopt net de een en de ander moet om de drie uur de fles dus we wachten nog maar ff.

Zo dan ! Een derde terwijl de jongste nog maar drie en een halve maand is ?
Niet alleen voor de flesjes enzo maar wat dacht je van je lijf ? Die heeft ook wel even de tijd nodig om weer de oude te worden. Vind ik hoor…