Je eigen lichaam

… behoorlijke truuken met je uit kan halen. Vorige maand niet ongesteld geworden maar gezien ik een flinke buikgriep gehad had hebben we er niet veel aandacht aan besteed. Maar deze vrijdag weer niks en zaterdag ook niet. Dus ik een test gehaald van clear bleu. Denk als ik dan toch zwanger ben wil ik wel even weten hoe lang ongeveer. Ik vanmorgen testen en op het moment dat ik zie NIET ZWANGER voel ik knap en bloep. En ik loop nu dus leeg. Waarschijnlijk toch een soort onbewuste spanning na vorige maand niet te zijn geworden. Maar de volgende keer koop ik wel een test van het huismerk mocht het weer nodig zijn.

Groetjes,

Michèle

haha…ja die huismerken zijn toch stukken goedkoper
Moet hier echt even om lachen hoor, herken het zeker wel, denk je overtijd te zijn, dan toch maar een test halen.
en voor je er erg in hebt begint sprontaan het maandelijkse feestje weer.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Goh, da’s toevallig. Ons lichaam is inderdaad tot gekke dingen in staat.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Indd vreselijk hoe de lichamen van ons, ons zo voor de gek kunnen houden. Maar voor jou wel een opluchting denk ik?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, bizar he hoe de natuur soms kan zijn. Echt ongelooflijk.

Wel heel fijn voor je dat je weer ongesteld geworden bent.

Ik heb trouwens bij mijn zwangerschap van Tim en mijn 3 miskramen gewoon met eigen merk getest. Voor mijn gevoel net zo betrouwaar als de duurdere merken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ Sandra het ging niet om de betrouwbaarheid maar het feit dat ie aangeeft hoe lang je dan al zwanger bent gezien ik toen mijn pil vergeten ben en daarna op zich wel ongi geworden ben en toen twee maanden niet hed ik niet echt een idee van hoe lang als het positief was geweest.

@ Sandra en Michelle. Ik realiseerde me dat ik inderdaad nog niet klaar ben om weer de nachtvoeding in te gaan.

Groetjes,

Michèle