Je echt tijd kan besparen met deze tip

Kussies

Ja kim, wel heel schattig hoor maar zou je niet uitkijken hoor, met al die bacterien, en bovendien zit Sofie bijna met dr handje in een rasp, brrrrr eng hoor…

Groetjes!

Jeeetje kim dat je makelijk was dat weet ik maar zo erg!!! dat doe je toch niet en dan op het net zetten pfffffffff

Tries

sofie kom maar bij je vrientje hoor!!!

word ze hard van, zo snel mogelijk in aanraking met alle bacterien, word ze niet zo gevoelig kindje met allemaal allergien

Kussies

he tries, anders bel je toch lekker de kinderbescherming, die sla ik de deur zo weer uit
ik weet als enige hoe ik sofie groot moet krijgen en zoals je ziet ze heeft er veel lol in dus maak je niet zo druk

Kussies

KIM

Ik schrik van je zeg, we bedoelen het aardig hoor, maar ik zou dit echt niet zo doen hoor, je moet er toch niet aan denken dat er wel wat fout gaat…

nou jullie altijd met dat voorzichtige gedoe

zeg nou gewoon maar dat je me een ontaarde moeder vind, ik doe het gewoon zo, lekker snel en ze is bijna nooi ziek, zo eens in de twee weken meer niet

Kussies

SOFIE jordy komt je halen hoor…

je doet moeilijk
sofie is mooi schoon zo en daar leert ze gelijk een beetje huishouden, laat dat kind nou nog maar even hier, dan heeft jordy er later een goeie vrouw aan die tenminste weet wat schoonmaken is

Kussies

Whoehhaaaaaaaaaaa kim, het is voor mij echt de TIP van het jaar. Ik, met drie kids, vroeg me al af of ik nog meer tijd kon besparen… in elk geval op het badje zie ik nu dus!!! BEDANKT Kimmie voor de tip!

Liefs ellen

WHAWHAWHA hahaaha ik heb een vaatwasser zou dat ook kunnen? hhaahhahaahhah

Tries

ik breng haar wel effe als ze geofend heeft hoor triesje

Kussies

nou kim dit had ik niet verwacht hoor van je.maar het is te proberen waard.zal wel eerst ff voorspoelen proberen van de vaatwasser wie weet.

groetjes bianca

Ohhh dat ga ik morgen gelijk proberen!! Ik heb een vaatwasser dus dat gaat lekker snel!!
Of zou de wasmachine en de droger ook mogen? hihihihi

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

misschien wel anders moeten ze zo lang aan het wasrek hangen he

groetjes bianca

Gewijzigd door - bianca4 op 02 Apr 2002 21:34:52

Tja, bij mij gaan ze dus in de wasmand in bad , moest errug lachen bij de foto, ze lijkt het inderdaad nogal leuk te vinden ja. Weet je wat ik deed, toen ik kleuter was? Beetje goor maar ja, vertel het toch hihi. Als er afgewassen werd, ging ik snel mijn sokken uittrekken, klom op het aanrecht en deed mijn blote voeten dan in het afwas water. En lekker dat ik dat vond joh, echt genieten hoor. Moet er nu niet meer aan denken

liefs Mo

huh???
Wou je zeggen dat dat echt sofie is!

ja wist je dat nog niet

groetjes bianca

Hahahahahahahaha… tuurlijk is het sofie…

kaitlyn kan het niet zijn he,die gaat de vaatwasser in en eens in de maand de grote wasbeurd in de wasmachine

groetjes bianca