tenminste zo voel ik dat , ben ik nou dramatisch of hebben jullie dat ook !
ik ben echt behoorlijk verkouden, ik ga morgen ff langs de HA want ik denk dat ik voorhoofdholte ontsteking had, met kerst was het ookal feest…en volgens mij heb ik het gewoon niet uit kunnen zieken,wantje krijgt gewoon geen rust… pfhh altijd ist 'bedrijvig’in huis, mijn man heb echt mega zijn best gedaan…het weekend maar met een opstandige peuter, is toch altijd keet in de kiet (herrie in huis) … vandaag werd ik er echt knettergek van, want ik was thuis met pippy…mezelf toch opgelapt want ja,boodschappen moeten toch echt gewoon gedaan hebben, we moeten toch eten…nounou, zul je net zien dat madam ook nie wilde slapen vanmiddag,nou ik kon dr wel wa doen,want ik zelf moest gewoon ff rusten, had inmiddels weer verhoging… dus na een drie kwartier krijsen, (erg bevordelijk voor je koppijn) heb ik haar uit bed gehaald…(zeer liefdevol,not!) en therapeutisch met een bakkie met chips voor de dora geplant… (pfhh ik was de wanhoop redelijk nabij …oordoppen ingedaan en ben op de bank gaan liggen… gelukkig heeft ze toen redelijk lief een uur dora zitten kijken, ik werd wakker en toen had ze de klei op tafel staan… ik heb me ogen weer gesloten en dacht ‘ik zie wel waar de klei strand…zorg voor later’… gelukkig viel het mee…en zat ie nie tegen het plafond…maar ze verzinnen ook om de 5 minuten wa anders, rusten met een peuter is bijna uitgesloten want de zorg kun je niet zomaar laten varen, gelukkig had dat uurtje redelijk maar die oordoppen heb ik ingehouden, want van haar geratel werd ik echt helemaal knettergek vandaag…pfhhhh
Pippy is geboren 17.07.2009