Je als mama bijna nie ziek kan zijn

tenminste zo voel ik dat , ben ik nou dramatisch of hebben jullie dat ook !
ik ben echt behoorlijk verkouden, ik ga morgen ff langs de HA want ik denk dat ik voorhoofdholte ontsteking had, met kerst was het ookal feest…en volgens mij heb ik het gewoon niet uit kunnen zieken,wantje krijgt gewoon geen rust… pfhh altijd ist 'bedrijvig’in huis, mijn man heb echt mega zijn best gedaan…het weekend maar met een opstandige peuter, is toch altijd keet in de kiet (herrie in huis) … vandaag werd ik er echt knettergek van, want ik was thuis met pippy…mezelf toch opgelapt want ja,boodschappen moeten toch echt gewoon gedaan hebben, we moeten toch eten…nounou, zul je net zien dat madam ook nie wilde slapen vanmiddag,nou ik kon dr wel wa doen,want ik zelf moest gewoon ff rusten, had inmiddels weer verhoging… dus na een drie kwartier krijsen, (erg bevordelijk voor je koppijn) heb ik haar uit bed gehaald…(zeer liefdevol,not!) en therapeutisch met een bakkie met chips voor de dora geplant… (pfhh ik was de wanhoop redelijk nabij …oordoppen ingedaan en ben op de bank gaan liggen… gelukkig heeft ze toen redelijk lief een uur dora zitten kijken, ik werd wakker en toen had ze de klei op tafel staan… ik heb me ogen weer gesloten en dacht ‘ik zie wel waar de klei strand…zorg voor later’… gelukkig viel het mee…en zat ie nie tegen het plafond…maar ze verzinnen ook om de 5 minuten wa anders, rusten met een peuter is bijna uitgesloten want de zorg kun je niet zomaar laten varen, gelukkig had dat uurtje redelijk maar die oordoppen heb ik ingehouden, want van haar geratel werd ik echt helemaal knettergek vandaag…pfhhhh

Pippy is geboren 17.07.2009

Vertel mij wat joh. Ik was vorige week ook verschrikkelijk verkouden. Ik kon mijn ogen haast niet open houden. Eva wilde allemaal spelen enzo en ik heb haar ook voor Dora geplant! Max sliep gelukkig, maar ik kreeg de kans niet. Heel vevelend! Kan me voorstellen dat je Pippy not amused uit bed haalde! Max ligt ook verschrikkelijk te kuchen nu en ik kan daar ook niet van slapen terwijl ik dan moe ben. Dat wordt weer zoń helnacht zoals vannacht, daar kan ik me nu al aan ergeren. Ik wil gewoon pitten! Ik begrijp je volkomen en nee, je kunt niet ziek zijn als moeder. Erg toch! Beterschap vrouwke!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Nou het kan wel… Maar dan moet je je kinderen uit besteden

Ik heb laatst zo’n week gehad, mijn oude oma overleden, week slecht geslapen, en na de begrafenis moest al die spanning er uit. Samen met een griepje erbij, was ik zo een week onder de pannen!
Gelukkig haakten mijn schoonouders er gelijk op in, en hoefde ik niet eens om hulp te vragen, en hebben ze de kinderen opgehaald. Samen met mijn moeder hebben we het een week zo op kunnen lossen!
Je moet wat he?
Niet overbodig voor je om even naar de huisarts te gaan. Ik heb een aantal jaar terug een voorhoofdholte ontsteking gehad, en daar heb ik een flinke kuur voor gekregen toen.
Enneh… lang leve de tv dan even maar… dan kun je in ieder geval even rusten!

dan hebbie verry veel geluk manderijn, en ja met nog eeen sterfgeval erbij(gecondoleerd trouwens) vind ik het wat anders,overigens toen mijn schoonmoeder stierf…is pippy ook weggeweest maar elke nacht bij een ander,mijn schoonvader werkt zo’n 80 uur per week,me moeder zat voor haar operatie…en da’s de enige kwa grootouders die ze heeft,want geloof me ik had haar gisteren graag uitbesteed!

Heb je ook geen zussen of schoonzussen Sugars?
Mijn schoonzus woont hier hemelsbreed 200 meter vandaan, en die zou ik ook altijd nog kunnen vragen!
Ik denk dat ik ook in een lastig parket had gezeten als ik deze lieve mensen niet had gehad…! Voel je je vandaag weer wat beter?

Herkenbaar hoor Sugars, gelukkig hier ook een fijn netwerk van mensen die direct aanbieden iets over te nemen als ik ziek ben. Heel veel beterschap wijffie!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha ik herken het ook hoor.
Wederom bewijs dat een moeder onmisbaar is…

nee geen zussen, zusje van me moeder (23 jaar verschil heb ook nog een kleintje maar die werken ook allemaal) schoonzus zit in amsterdam met fulltime baan…en ja me vriendinnen zouden het met liefde willen doen maarja ook die hebben gewoon een fulltime baan…dus ja !
maar goed vandaag had ze kinderdagverblijf… dus heb wel ff uit kunnen rusten alleen kwam papa laat thuis,dus moest ik het naar bed brengen zelf doen, en aangezien het een drama is de afgelopen week,gutste het zweet weer over me rug…
maar goed,morgen is papa thuis, en donderdag is ze ook naar het kdv… en ik blijf gewoon nog ff thuis, morgen moet ik naar de huisarts,maar ga het nu gewoon ff goeduitzieken want heb geen zin me volgende weer belabbert te voelen hoor!

Jeetje Sugers het zit je niet mee, ziek en pittige Pippy! En nee mama’s kunnen niet ziek zijn.
Ik ben een tijdje terug ook ziek geweest, het was mijn moeder haar oppasdag. Dus ik heb de kids uit bed gehaald in de kleren gezet daarna als de bliksem naar mijn moeder gereden (10 min rijden) kids door de deur gedrukt en keihard naar huis gereden. Mijn bed was nog warm HAHA! Daarna tot s’middags 2 uur geslapen.
Daarna nog 2 dagen ziekjes geweest maar toen waren de kids wel thuis. Op zich ging dat redelijk. Ik was blij dat het weekend was en dat mijn vriend het over kon nemen. Jammer voor mij dat hij zaterdagmorgen ziek werd!

Heel veel beterschap. Hopelijk kan de HA iets voorschrijven.

hahahaha ik zie het helemaal voor me, race naar je ma, kinderen door de deur en doei doei naar je nest,zo ging het vanmorgen bij mij bij het kinderdagverblijf ook, twas ff letterlijk ‘kinderdumpverblijf’! ja ik heb er vorige keer met kerst… gewoon overheen gelopen … ja met kerst ziek zijn is ook zoiets,dus krijg het nu gewoon 3 keer zo hard terug… maar goed… nu doe ik het goed en ziek ik het echt uit,maar na 2 dagen lamballen ben ik er zo klaar mee,maar ik dwing mezelf gewoon !!

quote:
'kinderdumpverblijf'!

WHHAHAHAHAHAHAAH

oh whahaha die kende je nog nie,zo noemt mijn vent het altijd hihihihi

Hihi die kende ik ook niet.

Vervelend in ieder geval dat je zo beroerd bent, beterschap!

Groetjes,
Sandra