Bedankt allemaal voor de felicitaties!
Wat weer een bijzondere tijd… vandaag de clienten op mn werk ingelicht, die reageerden ook allemaal super enthousiast, ik had vanmorgen nog snel een foto van Jasper gemaakt met het shirt waarmee we het alle ouders hebben vertelt en die foto uitgeprint, zodat ik het in de clientengroepen kon laten zien. Grappig!

Toen ik Jasper van het KDV had gehaald zeiden de leidsters “je krijgt een dochter hoor…” Dus Jasper had alweer lopen verkondigen dat ie een zusje krijgt…
Hoop maar dat ie idd ook blij zal zijn als het een broertje wordt… ![]()
Net mn nicht gebeld, zij zou heel graag een tweede willen, was hier ook mee bezig maar vervolgens een miskraam en in september vorig jaar is haar man met een hartstilstand plotseling overleden en daarmee haar kans op een tweede kindje ook verdwenen. Twee weken geleden was ze bij me, maar kon het niet over mn hart verkrijgen het haar te vertellen. Vond echter dat ik het haar wel persoonlijk moest vertellen ipv dat ze het zou lezen op hyves, dus net maar moed verzameld en haar gebeld. Natuurlijk reageerde ze enthousiast voor ons, ze snapte heel goed waarom ik haar toch even persoonlijk belde en dat waardeerde ze ook enorm. Dus daar heb ik wel een goed gevoel aan over gehouden.
Wel een fijn moment dat je er nu niet meer geheimzinnig over hoeft te doen! (en ik dus mn buik niet meer in hoef te houden, hihi!!!)
Groetjes Carolien.