Jasper parfum in zn oog


#1

…heeft gespoten

Dat arme kind,
ik had mezelf getrakteerd op een nieuw geurtje, Tommy Hilfinger…heerlijk, maar niet in je oog! Stond nog op het dressoir (stom stom stom),
dus ineens roept jasper me en begint te jammeren, met mijn flesje parfum in de hand!

“Schrik” Snel zo goed mogelijk uitgespoeld, maar met een kind van 3,5 die zn oog stijf dicht knijpt was dat niet zo makkelijk. Hem uiteindelijk op een handdoek in de douche gelegd, met 1 hand zn oogje proberen open te houden en met de andere hand bekertjes lauw water er door laten lopen…zielig. Vervolgens toen ik zei dat ie nog maar even flink moest gaan huilen barstte hij echt in tranen uit (gek eigenlijk want daarvoor deed die dat niet echt met tranen, maar vanaf het moment dat ik zei dat ie maar even moest gaan huilen liet ie het allemaal gaan, dikke tranen dus heel goed!)

Vervolgens meteen de huisarts gebeld, voorlopig even aanzien maar als ik het toch niet vertrouw kan ik meteen met hem langskomen.

Pffff
Jasper ligt te slapen, dus mama kan weer even op adem komen.
Wat een stom ongeluk, zo zie je maar weer, je moet echt ogen overal hebben…
Tuurlijk heb ik al mijn schoonmaakmiddelen veilig achter slot en grendel, maar mn parfum…daar heb ik niet eens bij stil gestaan!
Ik zal maar weer even bij m kijken…hoop maar dat ie er zo geen last meer van heeft.

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#2

Ach, die arme kleine man. Goed in de gaten houden inderdaad.

Groetekes, Sje


#3

Wat vervelend!

Idd goed in de gaten houden en ik hoop dat het meevalt en hij weinig last meer heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#4

Ach goss. Hopelijk valt het mee. En hier ook alle schonmaakmiddelen hoog,maar me parfum kan hij indd ook bij. Ook opbergen dus!!!

Liefs Michelle


#5

Niet alleen schoonmaakmiddelen etc. hoor, maar ook medicijnen hoog! Of achter slot en grendel en de sleutel op een andere plek.

Groetekes, Sje


#6

Medicijnen staan hier ook hoog.

Liefs Michelle


#7

Nou het is gelukkig allemaal goed afgelopen! Jasper had na het incident even een tijdje geslapen en toen ie wakker werd riep ie vrolijk "Mama, ik kan weer zieien!!"
Het prikte niet meer en zn oog zag er ook normaal uit. Nog even een ogen testje gedaan, maar volgens mij allemaal goed gekomen.

Ja medicijnen en schoonmaakmiddelen staan hier altijd hoog en achter slot,
maar realiseer me dat anderen dingen, zoals deodorant, haarlak of schuim en dus ook wel eens een flesje parfum wel makkelijker te pakken zijn. Dus ben ook weer even met een nog kritischere blik op kind hoogte door het huis gekropen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers