Jasper heeft uitgeslapen

…en mama dus ook!
Heerlijk zeg, die kleine man sliep vanmorgen gewoon tot 8 uur!!!
En dat terwijl hij standaard tussen 6 en half 7 wakker is.
We zitten er nog lekker van na te genieten, en hobbelen allebei nog in de pyama rond… straks even samen badderen, wat een fijne start van de dag!

Groetjes een heerlijk uitgeslapen mama!

Lilypie Premature Baby tickers

lekker!

hier is de hele vakantie tussen 10 en 11 uur dat de kleine wakker word en mama dus ook haha zal wennen worden morgen, 7 uur dr uit en de kids naar school brengen

before you judge me, try hard to love me

Heerlijk! Kan me voorstellen dat het een verlichting is een keertje…

Oh, wat heerlijk! Hopelijk gaat 'ie het vaker doen. Erik is ook altijd zo vroeg wakker en ik ben ook altijd heel blij als 'ie eens een keer iets langer ligt (wat niet zo vaak gebeurt helaas…).

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat heerlijk dat hij heeft uitgeslapen. Tja wat dat betreft zijn wij verwent en wordt Tim bijna nooit voor 08.00 uur wakker. Geniet ervan en ik hoop dat hij dit vaker gaat doen.

Groetjes,
Sandra

Oeps…iets te vroeg gejuicht
Ik had kunnen weten dat mijn mannetje niet zo maar even lekker uitslaapt…
Gistermiddag sliep ie namelijk van 1 tot half 4 Echt niet normaal voor zijn doen, dus om half 4 dacht ik ik ga je nu toch maar wakker maken. Had ie vuurrode wangen en voelde kokendheet…ja hoor 39.9 ! Dus m’n kleine mannetje blijkt ziek! Vannacht begon ie ook zo oorverdovend te krijsen, vanuit het niets…stond helemaal te schudden in z’n bedje. Snel eruit gehaald en alles gecontroleerd, gelukkig reageerde hij verder helder want ik was even bang dat ie weer een koortsstuip zou hebben, maar dat was gelukkig niet het geval. Even wat water laten drinken en half uurtje bij mama en toen weer in bedje.
Papa kon vandaag vrij regelen van z’n werk, Vandaag ook de hele dag tegen de 40 koorts… zo zielig

Als ie mama weer eens laat uitslapen zal ik eerst maar heel achterdochtig z’n temp meten!

Groetjes Carolien.

Ojee…daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Het was niet beschimmelt ofzo (dan had ik natuurlijk niet eerst leuk het fototoestel gepakt…) maar ja, je weet maar nooit…
Hoewel ik vermoed dat ie dan ook wel last van diarree zou krijgen en dat heeft ie gelukkig niet. Ik wacht het nog maar even af, en anders voor het weekeind nog maar even naar de HA.

Groetjes!

Hè, wat balen dat hij ziek is. Hopelijk een onschuldig virusje en geen oorontsteking ofzo. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Dat hoop ik ook maar!
Tot dusver alleen koorts…en wat minder zin in eten. Maar voor de rest merk ik niets aan hem wat de koorts kan verklaren. Het slapen vannacht ging goed, de hele nacht door tot half 9!!! (dus ik heb alweer uitgeslapen…)
En vandaag overdag weer koorts, net met 39,2 maar weer lekker in bed gegaan…
Hoorde van het KDV dat er wel meer kindjes ziek zijn, dus er zal wel weer wat rond gaan.

Groetjes Carolien.