Jasper een blauw oog heeft

Ja hoor het was er eens op wachten, maar nu heeft mijn kleine brokkenpiloot dan een blauw en gezwollen ooglid…

Gisteren te enthousiast rennend op zn slaapkamer, waar hij altijd auto-tjes in de vensterbank mag zetten voordat hij gaat slapen. Hups daar gleed meneer uit, knalde met zn hoofd/oogkas tegen zn houten bed en zette het op een brullen.
Toen ik eerst keer leek er niet te zien, dus kereltje maar lekker tegen me aan, maar toen ik een paar tellen later wat beter keek zag ik al een mooie paarse plek ontstaan en zelfs een beetje bloed. Papa geroepen om koude washandjes te brengen en een tijd lang zitten koelen, maar het heeft niet voorkomen dat vanmorgen de boel flink gezwollen en paars-blauw was. Wat een brokkenpilootje!

Ik durfde er ook geen vallen-stotengel op te smeren omdat het zo dicht bij het oog zat, maar het koelen alleen bleek niet afdoende, hebben jullie nog andere tips bij een dergelijk ongelukje???

Groetjes Carolien.

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

O, o… vervelend en zo pijnlijk!!
Hier ook ongelukken van het weekend: Hij is van het bed gestuiterd, met zijn hoofd eerst op de grond natuurlijk: schaafwond op zijn slaap en 2 flinke krassen tussen zijn haar. Ook een beetje dikkig en verkleurd aan de zijkant.
En Erik van Mriek was ook al gevallen…
Heeft dit iets te betenen??

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tsjonge, dat is balen!
Koelen is in principe genoeg hoor. Die blauwe-plekken-bulten-creme is niet nodig. Het is vaak voor ons dat wij graag willen dat die blauwe plekken en bulten minder zichtbaar zijn. Een verpleegkundige zei ooit tegen ons: laat de zwelling eruit komen, geef het de ruimte…het moet toch ergens heen. Wij hadden die smeerseltjes vroeger ook niet en er is niets meer te zien van al die blauwe plekken en bulten die wij op hebben gelopen… Wij hebben dat spul dus ook niet eens in huis

En als je merkt dat hij er echt heel veel pijn aan heeft, kan pcm nog gegeven worden.

Succes met je kleine brokkenpiloot.

Ach gossie, pijnlijk! Inderdaad, Erik had ook al een flinke glijder op de stoep gemaakt met als resultaat twee schaafplekken; één op z’n voorhoofd en één op z’n neus. Wij smeren er ook niets op, hooguit wat neutral crème. En een beetje koelen tegen het zwellen. Ik sta er versteld van hoe snel het zich uit zichzelf hersteld.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Met vallen en opstaan zeggen we wel eens he.
Maar soms vraag je je af waarom het dan meteen zo hard moet…

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 05 Mar 2012 15:33:07

hihi ja inderdaad!
Vandaag heet ie m’n eenoogige piraatje…
En het was toch al zo’n zielig manneke want vanaf vrijdagnacht heeft ie buikgriep! Ik denk ook eigenlijk dat ie daarom zo stuntelig was/is.
Maar Erik en Seth dus ook al zulke brokkenpilootjes, misschien hangt er iets in de lucht… het was toch ook geen vrijdag de 13de?
Vanmorgen klapte Jasper alweer met zn kin op de rand van het bed omdat ie met zn handjes tussen het matras schoot. Deze keer gelukkig zonder builen want anders is ie helemaal niet meer om aan te zien, hihi!

Groetjes Carolien.

Auwie

Hier vanochtend eentje zijn neus kapot gevallen. Hier was het eigenlijk eigen schuld ,dikke bult. Hij mag niet klimmen en was er toch mee bezig

Gaat lekker met de jongens

Liefs Michelle

Ojee nog een brokkenpiloot erbij…
Hoop dat het meevalt met zn neus?

Groetjes Carolien.

Gaat lekker hier!!
Seth bonkte gister met zijn mond op de grond-> tand door zijn lip, en flink ook. Beetje dik en zijn tand deed zeer met eten…

Normaalgesproken gebeuren hier trouwens niet zoveel ongelukken.
Wellicht dat het richting de zomer erger wordt, met buiten spelen enz.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

och arm ventje! ja dat is echt een hele nare plek dat geloof ik meteen! beterschap ermee, en ja meer dan koelen kon je denk weinig doen. gossie!

Och arme Seth wat een pech weer.

Hier ook zelden hoor, is niet zo’n held al word het wel steeds meer. Noet goed voor mijn hart

Zijn neus valt mee een schram.

Liefs Michelle

Gaat zeker lekker, misschien had ik dit topic niet moeten openen…
de een na de ander pech, en Seth al voor de tweede keer, pijnlijk zo’n tand door de lip!

Nou kids, bezorg ons mama’s vandaag verder maar een rustige dag, geen gekke fratsen en valpartijen meer!!!

Groetjes Carolien.