Jasper de grote verdwijntruc kent!

Niet te geloven zeg,
Jasper vanavond naar bed en wij vervolgens opzoek naar de babyfoon…
we wisten zeker dat ie beneden moest zijn, maar aangezien we hem nergens konden vinden toch ook maar boven zoeken…NERGENS TE VINDEN!!!
Daar moest ons kleine draakje wel achter zitten…
Na wel een uur zoeken, op de knieen onder de bank, op de kop in de kasten, de speelgoedkist op de kop… zegt m’n man; hij zou toch niet in de prullenbak zitten?? Dus ik lekker graaien tussen de verse luiers en etensresten…
JA HOOR heeft meneer hem gewoon weggegooid!!!

Wat is het toch een kleine dondersteen,
maar we moesten er natuurlijk vreselijk om lachen!
In het vervolg zoeken we daar maar als eerste…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hahaha boef!!!
Ik moet ook altijd de vuilnisbak op zn kop zetten als ik iets kwijt ben… koffiekopjes, sleutels, telefoon… alles verdwijnt er ‘zomaar’ in!

Nou ja… ik heb een achterneefje die alles in de WC gooit das ook uhmmmmm lastig zeg maar haha dan misschien toch beter de vuilnisbak!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hmmm waar ken ik dat van…

Groetjes,

Michèle

hahahahahahha, hier is de bas speaker van de surround systeem favoriet!! Daar past precies een telefoon in, of sleutels, of haar strikken etc. etc.
Wij waren een tijd terug de huis telefoon kwijt, ook overal gezocht, nergens gevonden. Wisten echt niet meer hoe of wat. Bleek dat bo hem in die speaker had gegooit!!! Via de voorkant zit er een ronde gat en blijkbaar is dat gat niet dicht en doordat dat ding zo goed geisoleerd is, hoor je de telefoon niet overgaan, dus ook niet gezocht in eerste instantie!! Papa heeft dat hele ding uit elkaar moeten halen, voorda we de telefoon weer hadden!!! hahahahahahahaha
wat een boeven zijn het toch ook he!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zo bewaard Noah al zijn extra snoepjes en chips en speentjes in de surround set… voor als ie een keer geen snoep krijgt… Hij kan er precies met zn handen in…

Liefs, Melanie

Nu weet ik weer waarom wij een kindveilige sluiting op de prullenbak hebben gemonteerd
De onze had pas trouwens de vriezer ontdekt. Hij was/is sterk genoeg om hem open te maken en krijgt de lades ook open…Helaas voor mij, hij had de vriezer niet goed dicht gedaan dus vol met ijs. Mooi dat daar nu ook een sluiting op zit!

Hahahaha, geweldige verhalen!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

hihi, nee gelukkig niet in de wc zeg!
Dat van de surround set dat ken ik idd ook van de kindjes bij vrienden, een handige opbergplaats…maar als je het nog niet weet dan kan je je echt suf zoeken naar spullen!

Freubeltje; vertel eens even, wat is dat voor een kindvriendelijke sluiting op de prullebak?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers