Jasmijn morgen 1

Dat jasmijn morgen 1 jaar wordt ( de tijd vliegt!!)

ariette7jasmijn

Jaaaa, spannend hè!
Vooral zo’n eerste verjaardag, leuk hoor!
Alvast veel plezier met de voorpret

Groetjes, mamma van Stephan

Alvast gefeliciteerd
En heel veel plezier
Groetjes Heleen mama van Robin

Nog een jarige die vanaf morgen geen Baby meer is. Gefeliciteerd alvast en een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van jasmijn

Dank jullie wel het was hartstikke leuk en gezellig , jasmijn vond het ook prachtig al die aandacht en slingers ballonnen en taart!!

ariette7jasmijn

Ja, ik zag de foto’s op haar site. Leuk hoor! Vooral met die taart had ze enorme lol hè?

wat gaat de tijd snel he, zo heb je ze als baby .en dan worden ze al weer 1 als nog van harte gefeliciteerd

groetjes marielle mama van tanja

Ja die taart was het helemaal , om een gegeven moment maar weg gehaald want was bang dat ze er misselijk van zou worden hihi
Ja dit eerste jaar is echt omgevlogen, en alweer een kleine dreumes , ik zou bijna weer voor een baby’tje gaan , maar ja hahaha

ariette7jasmijn

quote:
ik zou bijna weer voor een baby'tje gaan , maar ja hahaha

ariette7jasmijn

Maar ja…WAT ??

nog van harte gefeliciteerd met haar 1e verjaardag

NOu ze is net 1 bieb hahaha , en ik weet niet of het verstandig is vanwege mijn ziekte ivm met medicijnen enzo , maar zeg nooit nooit hihi , en jij bieb???

ariette7jasmijn

Haha, ben al gestopt sinds augustus.
Maar dat wist je niet omdat je hier nog maar net bent

Enne…wat maakt het uit dat Jasmijntje net 1 is???
Je bent eerst nog eens 9 maanden zwanger dus tegen de tijd dat er een tweede is dan is Jasmijn al 2 jaar hoor

oooooh wat spannennnnnd dat je gestopt bent hihihihi we horen het snel he als het zo ver is , (ben gek op zwangeren hihihihi)

ariette7jasmijn