Dat jasmijn morgen 1 jaar wordt ( de tijd vliegt!!)
ariette7jasmijn
Jaaaa, spannend hè!
Vooral zo’n eerste verjaardag, leuk hoor!
Alvast veel plezier met de voorpret
Groetjes, mamma van Stephan
Nog een jarige die vanaf morgen geen Baby meer is. Gefeliciteerd alvast en een hele fijne dag gewenst.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Dank jullie wel het was hartstikke leuk en gezellig , jasmijn vond het ook prachtig al die aandacht en slingers ballonnen en taart!!
ariette7jasmijn
Ja, ik zag de foto’s op haar site. Leuk hoor! Vooral met die taart had ze enorme lol hè?
wat gaat de tijd snel he, zo heb je ze als baby .en dan worden ze al weer 1 als nog van harte gefeliciteerd
groetjes marielle mama van tanja
Ja die taart was het helemaal , om een gegeven moment maar weg gehaald want was bang dat ze er misselijk van zou worden hihi
Ja dit eerste jaar is echt omgevlogen, en alweer een kleine dreumes , ik zou bijna weer voor een baby’tje gaan , maar ja hahaha
ariette7jasmijn
quote:
ik zou bijna weer voor een baby'tje gaan , maar ja hahahaariette7jasmijn
Maar ja…WAT ??
NOu ze is net 1 bieb hahaha , en ik weet niet of het verstandig is vanwege mijn ziekte ivm met medicijnen enzo , maar zeg nooit nooit hihi , en jij bieb???
ariette7jasmijn
Haha, ben al gestopt sinds augustus.
Maar dat wist je niet omdat je hier nog maar net bent
Enne…wat maakt het uit dat Jasmijntje net 1 is???
Je bent eerst nog eens 9 maanden zwanger dus tegen de tijd dat er een tweede is dan is Jasmijn al 2 jaar hoor
oooooh wat spannennnnnd dat je gestopt bent hihihihi we horen het snel he als het zo ver is , (ben gek op zwangeren hihihihi)
ariette7jasmijn