Jas kapot getrokken NET voor de lente wat is wijs?

rico kreeg zn jas niet snel genoeg uit toen we buiten waren geweest en trok zo hard dat zn rits kapot sprong. verdorie nu heeft hij dus geen jas meer. hij is niet meer te maken ofzo. en ik ga er geen nieuwe rits inzetten want dat kan ik niet haha. maargoed waar zijn er nog winterjassen te koop?
en dan een spot goedkope natuurlijk of zal ik gewoon een giga te grote jas kopen die hij volgend jaar ook nog aan kan?

Overgaan op een spijkerjasje of lentejasje met daarover een bodywarmer?
Winterjassen zul je niet meer vinden maar bodywarmers zouden volop te koop moeten zijn.

Groetekes, Sje

was ook mijn eerste idee, het wordt nu toch langzamerhand wat warmer (eindelijk ) en dan is het voldoende om in ieder geval z’n buikje goed warm te houden.

liefs,
Rinske

ik heb toevallig afgelopen week nog een winterjasje gekocht afgeprijsd van 40,- coor 7 euro… er zijn er dus nog wel hier en daar…

22-12-2009 colin geboren

Er zijn ook zomerjasjes met daarin een vestje met lange mouwen die je er uit kunt halen. Hebben wij vorig jaar gehad en veel plezier van gehad.

Vandaag heb ik toevallig zelf een bodywarmertje gekocht bij Bristol met 75% korting. Misschien hebben ze er daar voor jou ook wel eentje

Mijn zoon was een paar weken geleden echt te groot voor zijn winterjasje! Ik kon nergens meer in maatje 74 vinden, dus ik heb een lekker dik vest gekocht! In de aanbieding, voor nog geen tientje.

hmm ja ik heb er over nagedacht… maar nu hij zo ziek is geweest wil ik hem liever toch wat warmer inpakken.
ik heb dus toch rond gesnuffelt en ik heb bij wehkamp een jas gevonden van 40 euro voor 15 euro…
maar nu twijfel ik over de maat
hij heeft nu een jasje 104 maar ik vond die klein uitgevallen. zit dus te denken om een 110 te kopen en dan hopen dat hij die volgend jr nog past?

hier fotootje;
(trekt wel topic uit zijn verband SORRY)

http://www.wehkamp.nl/kinderen/jongenskleding/jassen/c-a-palomino-jack/C23_3K2_K25_235032/?M=135&KW1=45660&PRmin=5&PRmax=80&KAPRmin=500&KAPRmax=8000&F=1,2,19,4,17,22&SM=1&AAPP=20

Leuk stoer!! Maar let op C&A valt echt heel klein uit… dus bestel gerust wat groter!

ja weet je ik wil dus wel dat hij er nu in kan maar volgend jaar ook nog. als ik dan al 116 bestel ben ik weer bang dat hij nu tot zn knieeen komt en wat dan? zo kan ik hem ook weer niet op straat laten lopen… hij heeft nu jas 104 die iets of wat te klein uitvalt…
wat te doen wat te doen…110 of 116.
zeggenjullie is wat

Bestel beide … en stuur via Wehkamp er 1 retour… IDEAAL

maar mag dat ook als er al korting zit op het product??
en dat is slim inderdaad. slimmerik!

Mits het bij het product vermeld staat … maar meestal is het wel dat het retour mag bij hen! Ja zo doe ik het vaak bij Wehkamp & H&M …

Zeker omdat hij zo ziek geweest is zou ik toch een nieuw jasje kopen. Helaas misschien wat zonde van je geld, maar koop idd gewoon een goedkoop jasje.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

nou dankjewel miniboy ik ga hem vandaag bestellen gisteren had toch geen zin meer en we hebben een rolgordijn voor in de keuken nodig dus… die moet nog opgemeten worden. anders moetik 2 keer verzendkosten betalen papa gaat hem vandaag opmeten dus bestellen we het in 1 keer.
moet ik hem zoiezo thuishouden maandag

@Sandra: ja zo dacht ik inderdaad ook.
daarbij vind ik het nog wel koud buiten en hijheeft ook nog een muts en das om… (ik ook een das haha)
vanwege zijn oren nog… en een muts staat ook weer niet bij alleen een bodywarmer

@miniboy…dit ga je niet menen haha… gisterenavond hadden ze ook nog maat 116 EN NU DUS NIET MEER! tjonge dat heb ik weer!
heb nu dus 104 en 110 besteld… en nu maar hopen dat 104 daar gigantisch groot uivalt

Ik denk inderdaad dat hij de 110 wel nodig heeft.
Seth heeft een polo van de C&A, en dat is maat 104 (nou Seth is niet groot), en die is nu af
en toe al wat krap met aantrekken.

Dus ik hoop dat de 110 goed is!
Liefs, Anne

ja want nu moet ik zeggen… ik heb rico’s broekjes dit jaar bij Ter Stal gekocht. maat 92. en 1 broek elders van It’s me.
ook maat 92.
en toen had ik vorige week nog een broek bij de c&a gekocht ook maat 92 en die was aan de grote kant… of nu twijfel ik of het geen 98 was…hmz…

De kleding van C&A valt inderdaad heel wisselend. Zo vind ik de blousjes wel wat ruim vallen maar de shirtjes weer niet… De onze draagt nu 98/104, ik heb voor hem een zomerjasje in maat 98 van C&A en die valt echt enorm groot.

Ik vermoed dat je aan 110 wel genoeg hebt voor volgend jaar. Wij hebben 104 gekocht (ander jasje dan) en daar verzuipt de onze nu echt nog in en zal volgend jaar zeer zeker goed zitten.

Tip: pas zijn nieuwe jasje even met een dikke trui en zijn sjaal er onder. Dan zit het net allemaal weer wat strakker

@Freubeltje; maar hij draagt altijd als hij naar buiten gaat een dikke trui en een sjaal
nee zonder gein… ik zal hem dan een extra vest aangeven voor de pasvorm… dan weet ik idd of hij eventueel volgend jaar nog past…anderzijds als 104 precies goed zit moet ik toch automatisch uitgaan van een 110… ik hoop echt dat die jas niet te klein uitvalt dit keer!

@Bakmama
Wat is raar klein?
De onze is met 2 j en 8 mnd nu zo’n 95 cm en weegt 14,5 kilo.

Weet je wat het is zodra ze uit maatje 92 groeien? Er zijn zo veel kledingwinkels die kleding aanbieden in 98/104. Dit snap ik nog steeds niet maar ja, dan klinkt het al snel groot als je zegt dat je kind maat 98/104 draagt terwijl die uk amper 98 cm is

Ennuh, de één is tenger gebouwd (ik denk Thijs ook?) en de ander heeft brede schouders waardoor de kleding al snel kleiner lijkt. Zo is hier neefje smal en zoonlief breed. Zijn allebei even lang (scheelt hooguit een cm) maar dragen toch allebei een andere maat omdat het zo anders valt De lichaamsbouw doet een boel met de kledingmaat denk ik…