Jantje huilt nu even alleen maar en toch ook niet

Oh wat een tegenstrijdige ochtend zeg. Mijn broertje slaapt al 2 nachten in de nachtopvan van het leger des heils omdat zijn pa hem er inderdaad uitgeschopt heeft. En nu is er maar 1 woonbemidelingsbureau dat hem misschien snel aan een woning kan helpen. De rest wil niet omdat hij een uitkering heeft en werken kan hij natuurlijk echt niet. Alleen moet er iemand borg staan voor hem met minimaal 1800 inkomen. Dat kan ik wel maar dan moet ik echt eerst met Mervin om de tafel en ik kan me voorstellen dat hij dat niet wil. Maar ik heb al gezegd tegen mijn ma die er morgen is kijk of je een urgentie kan krijgen voor bij de woningbouw maar goed ik kan wel janken dan iemand die wil en kan huren (particulier) gedwongen word om op straat te leven.

Maar ik werd wel net gebeld ik mag morgen op gesprek. Wel een lager salaris dan ik leuk vind maar voor langere tijd met misschien vast enne het is werk. Geen samsung das 4-5 pas, maar misschien dat ik daar ook nog wel heen ga gezien dit bedrijf erg traag is in de terugkoppelingen. Maar moet zo eerst even cream developer halen voor mijn haarverf

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 27 Apr 2011 17:08:09

Wat sneu en lullig voor je broertje zeg, wat een zorgen. Ik hoop dat je gesprek morgen iets oplevert!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ mriek ik heb mijn ma opdracht gegeven achter een urgentie aan te gaan en anders hebben mervin en ik afgesproken dat wij borg staan voor hem alleen mag hij dat niet weten om nonchalatie te voorkomen dus hopelijk kan dat bemiddelingsbureau dat toch helpen. Maar eerst moet mijn ma aan touwtjes proberen te trekken van mij. Ik ben nu al een paar dagen bezig voor hem.

Groetjes,

Michèle

En denk je dat je ma gaat doorpakken? Want borg staan met minimaal 1800 euro, poe hé. Da’s een bom duiten.

Groetjes,
M

Hoe bedoel je Mriek, enne met onze beide salarissen is het te doen.

Groetjes,

Michèle

he meid, wat een nare situatie zeg!! Wat een boel geld, ik snap dat jij dit voor je broertje wil doen, maar ik snap wel wat Mriek bedoeld. Als je broertje om wat voor reden ook niet betaald, dan ben jij je borg kwijt, en dan is het wel veel geld, snap je?
Wat ontzettend goed dat je morgen op gesprek mag komen!! Ik zal voor je duimen!!

liefs woezel

Oh nee dames wij staan alleen op papier borg omdat mijn moeder der inkomen te laag is. Als er echt iets is dan betaald zij het.

Enne ja het salaris is wat laag maar niet onoverkoombaar. We moeten alleen even kijken als ze vlot reageren wat we met Samsung doen want dat leek me ook wel heel erg leuk. Maar als ze me wel willen heb ik in iedergeval weer een baan.

Groetjes,

Michèle

quote:
Hoe bedoel je Mriek, enne met onze beide salarissen is het te doen.

Groetjes,

Michèle

Je zei dat je moeder eerst aan touwtjes moest trekken van jou, daardoor kreeg ik het idee dat ze een beetje door je onder druk gezet is en dat dat dus misschien nodig was. Vandaar mijn opmerking van dat doorpakken. Ik hoop dat het resultaat gaat hebben!

Groetjes,
M

Ohha hah a op die fiets, nou ja ze was er al uit dat zijn psychiater niets kan/ wil doen. Dat laat ik even in het midden. Maar ze gaan morgen naar zijn ha toe want hij moet ook even goed nagekeken worden. En dan gaat ze kijken wat die kan doen. Ik zei ook al chck de gemeente desnoods maar.

En misschien dat ik een beetje hard ben voor mijn moeder, maar ze is te lief. Van de week heb ik hem ook over de figuurlijke drempel geschopt om op woningen te reageren, haar blaft ie af en dan laat ze hem begaan. Komt waarschijnlijk door een hoop oud zeer van zijn kant en mijn ma die al blij is dat hij haar weer in alles betrekt maar ik heb zoiets van jongens dit zet geen zode aan de dijk. Nu maar hopen dat mijn aanpak werkt. Want op deze manier belant ie straks weer in een inrichting.

Groetjes,

Michèle

och wa erg voor je broer zeg… en weer een hoop zorgen aan je kop daardoor tjonge…
hee maar wel fijn dat je op gesprek mag meid! wel jammer van het geld idd maar het is beter dan niks toch?
enne welke kleur wordt je haar?

Gewoon wat het was inge. Bruin met highlights.

Groetjes,

Michèle

Mijn broertje bijna verrot gescholden en afgewezen…

Mijn broertje houdt zoals hij het zelf zegt liever zijn geld in zijn zak dan dat ie in het eerste de beste huis wordt gestopt wat wij uitgekozen hebben voor hem. Hij denk dat ie het zelf allemaal wel zo geregeld heeft dus ik heb hem laten weten dat ie het dan maar uitzoekt. Hij begon mij nog net niet uit te schelden en zo. Sorry maar ik kan mijn energie dan in betere dingen steken. Ben al dagen tot 's avonds laat bezig geweest en dan krijg ik dit. En nee dit heeft echt niks met zijn ziekte te maken, dit is puur ik maak het zelf wel uit.

En ik ben afgewezen voor de baan waar ik vanmorgen voor op gesprek gegaan ben. Ondanks dat het wel, ook volgens hun, een zeer prettig gesprek was en ik zeker in het team zou passen. Ze vinden me te zwaar voor de functie en zijn bang dat ik de minimale 2 jaar niet vol zou maken. Ik ben best ambitieus en ze zijn bang dat die ambities te weinig bevredigd zouden worden dan. Aan de ene kant denk ik oke dat kan aan de andere kant heb ik zoiets van je kan niet voor een ander denken en ik weet niets van verzekeringen dus waarom laat je het me niet leren. Maar ja ik pas er voor om in een hoekje te gaan zitten. Ik ga me nu voorbereiden op mijn gesprek bij Samsung en zien wat er verder nog op mijn pad komt. We hebben in iedergeval met het kdv kunnen regelen dat morgan de vrijdag er ook bij krijgt dus wel wat xtra kosten omdat we er maar om de week gebruik van maken, maar ze zit op een plek die vertrouwd is en waar ze het naar der zin heeft enne wie weet kan ik in de nabije toekomst een dag minder gaan werken, maar nu moet ik eerst aan het werk komen weer.

Groetjes,

Michèle

Nou ja zeg, stank voor dank zeg. Wat naar dat je broertje zo idioot deed. En balen dat je bent afgewezen. Op naar de solli bij Samsung!

Groetjes,
M