Oh wat een tegenstrijdige ochtend zeg. Mijn broertje slaapt al 2 nachten in de nachtopvan van het leger des heils omdat zijn pa hem er inderdaad uitgeschopt heeft. En nu is er maar 1 woonbemidelingsbureau dat hem misschien snel aan een woning kan helpen. De rest wil niet omdat hij een uitkering heeft en werken kan hij natuurlijk echt niet. Alleen moet er iemand borg staan voor hem met minimaal 1800 inkomen. Dat kan ik wel maar dan moet ik echt eerst met Mervin om de tafel en ik kan me voorstellen dat hij dat niet wil. Maar ik heb al gezegd tegen mijn ma die er morgen is kijk of je een urgentie kan krijgen voor bij de woningbouw maar goed ik kan wel janken dan iemand die wil en kan huren (particulier) gedwongen word om op straat te leven.
Maar ik werd wel net gebeld ik mag morgen op gesprek. Wel een lager salaris dan ik leuk vind maar voor langere tijd met misschien vast enne het is werk. Geen samsung das 4-5 pas, maar misschien dat ik daar ook nog wel heen ga gezien dit bedrijf erg traag is in de terugkoppelingen. Maar moet zo eerst even cream developer halen voor mijn haarverf
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 27 Apr 2011 17:08:09