Hoi allemaal, wij zijn met onze dochter van 4 naar Jan Smit geweest vorige week. En het was in 1 woord geweldig!
We hebben heel veel commentaar gehad dat we haar meenamen, maar daar trokken wij ons toch niets van aan.
Hebben haar wel smiddags naar bed gebracht en heeft ze drie uur geslapen, voordat we vertrokken naar Brabant…wij wonen bij utrecht dus dat was nog een stukje rijden.
Lindsey heeft de tijd van haar leven gehad bij Jan en ik zou haar zeker nog een keer meenemen. Jullie willen niet weten hoeveel kinderen er van die leeftijd rondliepen en aan het swingen waren…
Het duurde tot 23.15 en daarna zijn we naar huis gegaan het was tenslotte nog een 3 kwartier rijden. De volgende dag sliep ze uit tot 10 uur (ze hoeft nog niet naar school) en vroeg ze of ze die avond weer mocht!?!?
En dan had ik het haar moeten onthouden nee hoor. Aan alle moeders die ook zoiets willen doen of nog twijfelen 1 tip GEWOON DOEN!
Ze vinden het geweldig en je kent je eigen kind het beste ja toch. Nu weet mijn dochter ook wie Nick en Simon zijn en is ze helemaal gek van Simon…hahaha
Ik wilde dit even met jullie delen.
Jan Smit
HOI
heel leuk hoor, waarom niet?? je doet dit toch niet elke dag
en sch…t aan wat andere zeggen hoor
als jij het leuk vind en je kindje ook nou perfect
knap dat ze het volhield zonder echt vervelend te worden
maar je weet het nu voor eventueel een volgende keer
handig hoor als je ze mee kan nemen
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd
Had je vantevoren je twijfels of ze het zo lang zou volhouden, want ik zou het met mijn kinderen echt niet doen hoor! Die vallen om negen uur al in slaap.
Maar fijn dat je haar zoiets kon laten meemaken.
hey wat leuk zeg.
ik ben zelf ook een fan van jan smit en mijn oudste van 5jr zingt altijd in volle glorie mee.
en ach je doet dit toch niet wekelijks.
jullie hebben er lekker van genoten dus is het vast en zeker voor herhaling vatbaar!
lianda moeder van giovanni 5jr en jimmy 2jr