Jan kooijman

Even totaal niet over baby’s… maar hoe sexy is Jan Kooijman!!! Ik zag em net dansen en man man… In België niet één man die eraan kan tippen in mijn ogen

haha ik ben blij dat hij je bevalt… maar het is niet mijn type, geef mij Vin Diesel maar

haha! Maar Vin Diesel mag hier ook wel eens langskomen hoor…

nee eerst bij mij

Goed goed Je mag em eerst hebben. Zal eerst Jan uitnodigen en dan stuur je Vin maar

hahahaha vin diesel is sexy!!

Jan Kooijman is erg lekker!

Maar Jeroen van Koningsbrugge is pas echtr lekker!

Groetjes van Sascha en Senne

Ik vind Dan Karaty ook wel lekker hoor

Ik heb gister de laatse aflevering van The tudors gekeken en Jonathan Reys Myers is ook erg lekker hoor… enne Val Kilmer altijd al een zwak voor gehad.

Groetjes,

Michèle

persoonlijk heb ik een zwak voor simon baker van the mentalist, kan er niks aan doen!

liefs woezel

Ieh, Jan Kooijman? Zo niet mijn type Ik vind Jonathan van the Tudors ook heel fijn, zelfs als oude koning Henry was 'ie nog sexy!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Smaken verschillen idd en dat is ook niet erg. Maar Jan Kooijman is ook mijn type totaal niet.

Groetjes,
Sandra

@Sophie, jawel, er is wel een Belg die daaraan kan tippen: Louis Talpe, die Toby speelt in de serie MegaMindy.

Moet je die maar eens in volledig wit jacket het podium op zien komen tijdens de MegeMindy-musical! Erg lekker…

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 29 Nov 2010 11:36:08

VIN DIESEL VIN DIESEL VIN DIESEL HEUH HEUH HEUH

quote:
Ieh, Jan Kooijman? Zo niet mijn type Ik vind Jonathan van the Tudors ook heel fijn, zelfs als oude koning Henry was 'ie nog sexy!

Groetjes,
M

Moet zeggen Charles Brandon was ook erg appetijtelijk. Wil daar best wel To court uitgenodigd worden

Groetjes,

Michèle

hahahaha michele, lache dat je naar de tudors kijkt ! (ik ben helemaal tudorfanaat…halve kamer staat vol met boeken over die lui ! )

maar een ontbijtje met charles…(wel ff in de eerste paar afleveringen…want nu waren ze maar een beetje zuur)
en die hendrik ook wel hoor ! (maar ja het is zo;n bruut in die rol…gladjakkert…)
maar helemaal nie erg om naar te kijken vind ik !

Hahahaha! In GTST (NL-serie Sophie) MOET hij vaak met ontbloot bovenlijf rondlopen, want dat is zeeeeer goed voor de kijkcijfers! Daarvoor is hij ook ingezet zeg maar! En het werkt! Ik vind hem ook wel aantrekkelijk hoor, maar niet dat ik wegzwijmel! Vroeger had ik dat bij Morten Harket, zanger van A-Ha en tegenwoordig…hmmm…Ik vind Joep Sertons (oudere acteur die nu ook in GTST speelt) zeer aantrekkelijk voor zijn leeftijd en verder zwemmer Pieter van den Hoogeband. Die zag ik in Eindhoven vaak zwemmen en die body…tjaaaaaa…Ook leuk: Bas Muijs! Ja, ik hou een beetje van de nette man zeg maar…maar niet van de kakbal met elk haartje goed…Ik ga nog even nadenken over meer knappe mannen, want die zijn er genoeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

super die reacties!

@ Woezel: Simon Baker is ook wel een schatje…
@ Sje: Ja, Louis Talpe kan me ook wel bekoren Maar zal altijd eerder naar een donkerder type gaan.

De rest van jullie mannen ken ik niet, maar zal eens googlen als ik wat tijd heb

@Michèle: zelfs dood zag Charles Brandon er nog lekker uit

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ken ook veel mannen niet? En ik lees toch vaak DE BLADEN! Maar het zijn misschien gewoon bands die ik niet ken…Ik ga ook even Googlen…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers