Jammer dat sint op tv niet word afgesloten

Hoi,

Ik zeg dit omdat ik nu eigenlijk pas besef dat het voor 3, 4 jarige mar moeilijk te begrijpen is dat sinterklaas er ineens niet is. ondanks dat je pakjes avond hebt. Mijn dochter is nu na twee dagen nog steeds overtuigd dat hij er nog is. ik heb al tienduzend maal verteld dat ie echt naar spanje weer is zeg maar.
Ik vind het daardoor nu pas een gemis dat hij niet duidelijk afscheid neemt. Dus dat hij weer op de boot stapt en wij hem uitzwaaien. En dat hoeft echt niet een hele uitzending van een uur te zijn met een hele cereomnie. maar wel een duidelijk afscheid.

Groejtes

lon106

Dat zou inderdaad nog helemaal niet zo’n slecht idee zijn! Hoeft ook inderdaad niet in een echte uitgebreide uitzending. Al zorgen ze bij het Sinterklaasjournaal maar voor een afsluitende uitzending op 6 december met een verslag waarin Sinterklaas de nacht ervoor weer weggevaren is. Ze zijn toch allemaal dagenlang geschminkt en verkleed voor die opnames, dus die ene opname kan er ook nog wel bij.

Mail je toch naar de redactie van het Sinterklaasjournaal?! Op de website staat een mailadres!

Groetekes, Sje

Hoi Sje,

Eigenlijk wel een idee zeg stom dat ik dat zelf nog niet heb bedacht.

Ik zal eens kijken of het nog kan ben toch erg ziek geweest.

groetjes

lon106

Volgens mij is die site het hele jaar online.

Groetekes, Sje

Hoi,

Gisteren gelijk gekeken maar kon geen mailadres meer vinden. op zappelin was die ook niet echt makkelijk te vinden wat ik jammer vind maar goed.

Uiteindelijk een gevonden en daar mijn reactie achtergelaten.

groetjes

lon106

Nou ben heel benieuwd of je reactie krijgt.

Gisteren sprak ik een mama op de peuterspeelzaal en die kreeg haar dochtertje ook maar niet aan haar verstand gebracht dat Sinterklaas echt terug naar Spanje is. Toen vertelde ik van jouw idee om ook op TV een scene uit te zenden dat Sinterklaas weer vertrekt. Vond ze een superidee!

Groetekes, Sje

als er nou meer mama s ,mailen messchien helpt het dan

groetjes marielle mama van tanja

Hoi,

Mischien niet eens z’n gek idee asl er meer ouders reageren dan moeten ze er op zijn minst een reactie op terug geven. Zo veel moeite kost het toch niet om een wegvaar boot scene te maken. Ze maken toch al een paar scenes met de boot op water. Wat voor moeite is het dan dat ie even zwaait met een handvol pieten en dat ie wegvaart. Vijf minuten extra televisie lijkt mij op het geheel aan aandacht wat ze besteden op t.v. toch niet zoveel moeite. Ook al weet ik dat het geen vijf minuten werk is.

groetjes,

lon106

Ik zal ook eens een mail gaan sturen.

Groetekes, Sje