Jaloers en ongeduldig

Toen ik net bevallen was van Noa, wist ik zeker dat ik nog een kindje wilde. Mijn man daarentegen was zeker dat hij er géén meer wilde… Dat was dus een probleem. Maar na een tijdje had ik mij er bij neergelegd dat er geen kindje meer zou komen. Nu een dikke maand terug begon mijn man over z’n tattoo die hij wil laten zetten. Hij heeft rond z’n ene arm de naam Yentha laten zetten. En hij wil de naam Noa ook nog laten zetten. en dan zegt hij doodleuk ineens: En dan heb ik eronder nog plaats voor eventueel nog een naam
Ik tegen hem: hoezo, nog een naam? Je wilde toch geen kindje meer?
Hij: Ja, als we nog plaats hebben in huis, wil ik er toch ook nog eentje.
Echt, ik viel bijna van mijn stoel!!
Maar op m’n werk werk ik met bepaalde producten die schadelijk zijn. Als je wil zwanger worden, mag je minstens zes maanden vóór je begint te proberen, niet meer in contact komen met die producten. Dus nu moet ik nog wachten tot februari vooraleer ik mag beginnen proberen En ik heb echt waar géén geduld!
En in mijn omgeving zijn zooooooveel zwangere vrouwen momenteel, die me elke seconde eraan doen herinneren dat ik nog moet wachten Ik ben blij voor die vrouwen hoor, maar stiekem ook een beetje jaloers, dat zij al zwanger zijn.
Want wie weet duurt het na dit half jaar wachten, nóg eens een hele tijd vooraleer ik effectief zwanger geraak
Ben ook zo’n muts dat ik zelfs al namen bedacht heb voor zowel een jongen als meisje…
1 ding weet ik wel al zeker: het gaat het langste half jaar ooit worden!

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat je vriend zich heeft bedacht, maar balen dat je nog zo lang moet wachten. Ik kan me voorstellen dat het een lange 6 maanden lijken ja. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@ Bakmama: Ja, voor mijn man zou het zijn derde zijn, voor mij tweede. Yentha is mijn stiefdochter, maar zéér geliefd! Ze was nog niet geboren toen ik net met m’n man samen was, dus ik ken haar al vanaf ze baby was. Ik beschouwde haar ook een beetje als mijn kindje, totdat Noa geboren is. Toen besefte ik pas echt wat ouderliefde was. Niet dat ik Yentha niet meer graag zie hé! Ik hou heel veel van haar, maar op een andere manier natuurlijk.
Maar mijn man vond twee kinderen dus genoeg. Maar ikzelf had er nog meer eentje naar mijn gevoel. En wilde er wel een tweede.
Nu Noa uit de babyfase is, zie ik dat m’n man pas echt van haar begint te genieten en daarom ook dat hij van gedacht veranderd is over nog een derde ( tweede voor mij dus )

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

mooi

Het is ook echt super om zo’n twee bengels samen te zien. Wanneer Yentha bij ons is, is het altijd een hoop plezier met die twee. Zeker nu Noa kan stappen. Als baby vond Yentha haar geweldig om naar te kijken. Maar die periode tussen echt baby zijn en het leren stappen, vond ze maar niks, omdat ze nog niet echt samen konden spelen. Maar nu lopen ze heel de tijd achter mekaar aan te rennen en te lachen. Mooi om te zien.

Lilypie Vierde Ticker

Lilypie Tweede Ticker