en hoe? nouuuuuuu op handen en voeten zal morgen proberen er een foto van te maken het is eerlijk waar geen gezicht hahaahhaa
Liefs Tries
en hoe? nouuuuuuu op handen en voeten zal morgen proberen er een foto van te maken het is eerlijk waar geen gezicht hahaahhaa
Liefs Tries
Ik ken dat, doet Lucas ook als hij buiten is. Dan zijn het net aapjes, zo lief
Ben benieuwd naar de foto!
Groetjes Miriam
Daar is ie!!! Enne hoe vinden jullie mijn camouflage onderbroek? hihi

Gewijzigd door - mama van Jordy op 28 Jul 2002 13:59:56
Heel stoer, die broek wil Lucas ook wel
Lekker jochie hoor! En hele leuke foto’s.
Groetjes Miriam
Tuurlijk mag je pronken. En dat verwachten we ook van Bebe (zo noem ik je ongeboren kind voor het gemak ). Lucas (mijn Lucas hoor Miriam) begint steeds minder op Jordy te lijken zie ik. Lucas is dikker (
hoe is dat nu mogelijk he, hahahah) en heeft een giga bos haar! Bij deze gelijk de oproep: wat moet ik met dat haar doen? Het is blond, wild en heeeeeel veel en heeeel dik. Het groeit maar door, ik zet geregeld de schaar erin, hoewel een beetje lang mag het wel blijven hoor, staat zo wijs he. Enne Jordy? Vertel eens ff aan Lucas hoe jij dat doet, doet hij het misschien ook! Lopen op handen en voeten. Gniffel. Wat een knapperds allemaal zeg! Sofie die als een razend racemonstertje achter een blokken wagen aan scheurt en Jordy die het gewoon op handen en voeten doet. Is echt knap hoor, want probeer het zelluf maar eens de hele tijd, woei, houd je niet lang vol hoor
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
Hihi moon. wat ik met jordy zijn haar doe is gewoon de tonduze er over heen heerlijk kort en stekels, ik vind het nu gewoon zonde om naar de kaper te gaan en zo is het toch ook goed? vandaar…
Lucas dikker? das toch niet mogelijk? hahahaah
Liefs Tries
Heee wat een lekker ding he
Zo “loopt” demi dus ook buiten, want kruipen vind ze te pijnlijk hihi, en soms gaat ze op vooruit op 1 knie en 1 voetje geen gezicht maar wel grappig, het lijkt dan net of ze d’r been meesleept haha!!
Goed hoor, Jordy het duurt vast niet lang meer voordat hij rondstapt en Sofie mee uit vraagt
:0
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
Hihi… dat komt me heel bekend voor. Evianne loopt buiten ook op handen en voeten omdat we net als jullie grindtegels hebben en ze die niet echt fijn vind aan haar knietjes. Het is wel een heel schattig gezicht hè, met die dikke kont omhoog…
Leuke foto’s hoor, of eigenlijk beter gezegd… een leuk ventje!
Hou je het een beetje uit met dit “mooie” weer? Ik vind het maar niks, ik slaap er niet beter van en m’n voetjes worden er ook niet bepaald charmanter op.
Groetjes Marielle & Co (36 3/7)
hihihi Hier ook herkenning, Eva doet het ook zo als ze de grond niet wil raken, echt een heel grappig gezicht he!!!
Liefs, Els
hoi marielle
ja nu gaat het weer he hihi was op zich te doen alleen de laaste dag niet meer erg dikke benen die erg pijn deden en moet toch door gaan want peet (mijn man) kan nog steeds helemaal niks, vanwegen zijn rug dus das best lastig zeker als het zo warm is maar dit tempje is heerlijk zo tussen de 22 en 25 gr mag het van mij blijven das voor iederen lekker…
jordy gaat nu zelf staan maar door dat ie nou angst heeft ontwikkeld vind ie het wel erg eng en gaat dan ook gelijk weer zitten maar echt lang zal het nu niet meer duren denk ik…
Tries
Nou, hij heeft nog heel even voor zijn brusje geboren wordt. Hihi, ik heb Evianne een ultimatum gegeven… ze moet lopen voor haar … geboren wordt
Groetjes Marielle & Co