Jahoe dochter lief drinkt wat beter

Hallo allemaal, nog bedankt voor alle reactie’s

Met onze dochter gaat het stukken beter.
Gisteren zijn we door gestuurt naar een kinderarts, en bleek dus dat ze een virus tepakken had en dat het wel minimaal een week kon duren.
Wij dachten van nou waarom, hebben ze dat niet eerder gezegt dan hadden wij niet elke keer de hap en de huisarts hoeven tebellen. maja al met al ze drinkt nu beter ze drinkt soms 200 cc wat ze altijd dronk en soms 140 cc das beter dan 60-90 cc.

We hadden wel een zaalarst ( arts in oplieding) maar die was zo bot bah, hij schreef al op zijn blaadje NIET ZIEK voor dat hij haar heeft negekeken.
Hij liet het ook zien wat hij op schreef en kwam op neer dat hij het bullshit vond dat we kwamen en dat hij wel wat beters tedoen had.

Toen kwam de kinderarts zelf en die begreep gelukkig dat we bezorgt waren en die vertelde dus dat het minimaal een week kon duren .

Gelukkig drinkt ze goed slaapt snachts weer door en ze wil der fruithapje weer.

Groetjes mama van sharon

elke dag is een nieuw begin van de toekomst

Nou kijk eens aan dat is beter dan bijna niets drinken
En ja soms heb je van die bullebakken erbij he
Gelukkig ben je door de kinderarts we goed geholpen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ja gelukkig wel zeg ik voelde me echt voor lul staan dat we voor niks kwamen , maja hopen dat ze niet terug valt .

groetjes mama van sharon

elke dag is een nieuw begin van de toekomst

Zie de aanhouder wint. Zeker met baby’s en kleine kinderen. Beter twee keer te vee dan 1 keer te weinig richting dokter. Zolang ze niks kunnen zeggen en dus vertellen zijn ze afhankelijk van ons gevoel, en ik geloof dan moederinstinct toch nog steeds bijna veiloos is.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker