Jade bijna naar de basisschool- UPDATE

Ooh waar is mijn kleine meid??? Donderdag 2 febr. mag ze een ochtend proefdraaien op de basisschool, de vrijdag is ze dan jarig en de week daarop zit mijn meisje op de grote school!
Vind het super leuk, maar moet er toch aan wennen dat ons meisje al zo groot is!
Toch weer een “emotionele” stap voor moeders

Groetjes mama Jade

Gewijzigd door - mama Jade op 02 Feb 2012 20:23:24

oeh spannend!!! kan me dat al helemaal voorstellen, Lindsey is na de zomervakantie aan de beurt maar ik kan er nu al helemaal emo van worden hahaha

ben benieuwd hoe ze het gaat vinden zeg, heeft ze er zelf al zin in?

liefs,
Rinske

Herkenbaar hoor dat gevoel. Maar ik kan je verzekeren, het is ook wel weer een hele leuke fase die eraan komt! Echt!

Groetekes, Sje

Ja, ze heeft er echt zin in! Ze voelt zich heel groot

Groetjes mama Jade

tja dat krijg je dan he?! haha dat hebben ze zelf maar wat goed in de gaten

liefs,
Rinske

Poe, kan me je gevoel helemaal voorstellen. Begin juni gaat Erik ook, dat is al heel snel. Ben er ook nog niet aan toe, haha. Laat je weten hoe het ging?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Spannend!
Gelukkig duurt het bij ons nog een jaar Maar de tijd gaat inderdaad hard zat.
Ik denk wel dat je gaat merken dat ze er dan aan toe zijn.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Spannend he… Erg emotioneel, want Noah gaat eind februari/begin maart ook proefdraaien, en vanaf 25maart echt naar de basisschool!! Vind t best eng hoor!!

Liefs, Melanie

Spannend joh! Nora is ook na de zomer aan de beurt. Ze kan niet wachten. Iedere week heeft ze het er wel een paar keer over. Op het KDV ziet ze natuurlijk steeds kindjes die jarig zijn en dan naar de basisschool gaan. Dus dan heeft ze het thuis weer over: En als ik dan jarig ben, dan wordt ik vier (met 4 vingers in de lucht) en dan ga ik naar de basisschooooool…

Ben benieuwd hoe Jade het ervaart!

Lfs

Ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes mama Jade

Ja, de proefochtend zit erop!! Ze had wel wat tranen in haar ogen toen ik ging, maar volgens de juf waren die zo weer weg en ze had maar 2 keer, amper noemenswaardig naar mij gevraagd!! Wat ben ik trots!!!
Ze vond het ook erg leuk zei ze!
Kreeg ook meteen om m’n oren (net ruim 3 uur school gehad)
Ze was haar drinkensbeker “vergeten”, dus terug naar binnen om die te halen (staan daar in 2 bakken bij de deur) Dus ik kijk bovenin een van de bakken, zegt ze “MAM die bak is voor de jongens, kijk maar dat staat hierop” ooh euh sorry hoor
Lekker ding is het toch!

Groetjes mama Jade

Fijn dat het zo goed gegaan is! Je merkt na 1 zo’n oefenochtend al dat ze een eigen leventje gaan krijgen zonder mama voortdurend in de buurt!

Groetekes, Sje

Wat heerlijk dat het zo goed ging!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Fijn dat het zo goed ging. Is toch een hele stap, dus maar afwachten hoe het gaat.

@Mriek, moet Erik nog in juni naar school? Hier doen ze dat niet meer, omdat het dan al vrij snel zomervakantie is. Zijn ze net gewent en dan hoeven ze alweer 6 weken niet. Alle kindjes die in juni 4 jaar worden gaan pas in september.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: ja, Erik begint op 4 juni. Het is hier pas per 30 juli vakantie, dus dan kan hij lekker 2 maanden een beetje wennen om dan na de zomer aan het echte werk te beginnen. Vind dat wel fijn, die eerste maanden kan hij dan echt een beetje aanrommelen.

Groetjes,
M

Dat is dan idd nog wel de moeite Mriek. Tim is van eind juni, dus dan zou het maar voor een paar weekjes zijn. Maar goed hier dus de grens om de hele maand juni niet meer te beginnen.

Groetjes,
Sandra