Jada vanacht heeft geslapen zonder luier!

En het was een succes! 'S avonds op het potje geplast rond 22:00 uur en tot 6:30!!! Doorgeslapen zonder luier! Er lag wel een absorberend matje onder haar, gewoon voor het geval dat, maar het ging allemaal goed!!!

Ben zo blij!!!

Wauw, wat een snelle meid joh! Ze moet nog twee jaar worden, toch? Super! Hopelijk gaat het vannacht weer zo goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Kan me voorstellen dat je blij bent.

Wat goed van haar!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oh netjes hoor wat knap enne logisch dat je blij bent

Groetjes,

Michèle

Jada is geboren op 12 maart 2008, dus nu 21 maanden! Ahhh we zullen zien of deze trend doorzet, maar het zou mij een aardige duit en flink wat handwas schelen!

Wowwww dat is snel, knap hoor.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dan is Jada maar 3 maanden ouder dan Erik. Bizar idee, dat Erik met 3 maanden 's nachts zonder luier zou slapen. Dat lijkt inderdaad al enorm snel. Ik blijf erbij dat ik het heel goed van Jada vind.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tja weet natuurlijk niet of het een toevalstreffer was, hahahah nog even aankijken dus en niet te enthausiast zijn, maar ben wel supper trots! En hopen dat het vanavond weer lukt!

Ik zal duimen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat goed van Jada!!
Ben je ook heel erg met haar aan het oefenen om zindelijk te worden of begon ze het zelf aan te geven?
Erg knap hoor!! En dat scheelt inderdaad een hoop wasjes en gebroken nachten, haha…

Vannacht weer zonder luier en weer droog!!! joepiee!!! ben nog net niet in mijn handen aan het klappen. Ze wilde geen kleding aan dus lag met haar blote billen in bed! hahahahah

@ Saro. Hier gebruikten we kartoenen luiers en had niet zoveel zin meer in handwassen dus rond de 18 maanden, ging ze hup in onderbroekjes, eerst plaste ze er 10 keer per dag doorheen, maar daarna begon ze het door te krijgen. ('S nachts ging ze nog in een wegwerp luier) Verder werd ze wel geregeld op de pot gezet of gevraagd of ze wilde. Ze spreekt al heel veel dus het is geen probleem om te communiceren. Nu houd ze het veel langer op, soms 4 a 5 uur en plast ze zowel op het toilet als op de pot. Soms gebeuren er nog wel eens ongelukjes, vooral als ze druk aan het spelen is, maar das okay. Het weer werkt hier wel goed mee natuurlijk Ahhh zoveel kleding heeft ze niet aan als ze er doorheen plast en soms draagt ze een rok zonder onderbroek zodat ze makkelijk zelf op de pot kan! (oohhh ik was dag en nacht zindelijk toen ik 1 jaar werd, dus misschien dat het ook daar in zin, geen idee)

En dat is nacht twee. Goed hoor en jij helemaal blij natuurlijk

Groetjes,

Michèle

@ michele
Absoluut, maar kunnen natuurlijk ook toevals treffers zijn! Maar ik hoop zo van niet!!!

Kan inderdaad, maar ik neem aan dat als ze dit zo twee weken volhoud en dan een keer fout zit dat we het dan hebben over ongelukjes en dat klinkt beter dan een toevalstreffer toch??

Groetjes,

Michèle

@ michele
absoluut!

Goed gedaan hoor Jada, alweer een droge nacht!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zoooo Toppie zeg :smiley:
Noah is van 25 maart 2008 en zie het hem ook nog niet doen!
Als ie geplast heeft wijst ie wel even naar zn luier en zegt dan BAH maar daar heb je ook alles mee gezegt, het potje vindt ie doodeng, en op de wc wil ie niet.

Maar super goed van Jada!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

En hoe is het vanacht gegaan?? Weer gejuig??

Groetjes,

Michèle

Het hele weekend goed gegaan, behalve op vrijdag, maar dat kwam omdat mama in slaap was gevallen en haar niet rond 10 uur op de pot/toilet heeft gezet, dus das wel verklaarbaar! Nou hopen dat ze voor februari helemaal klaar is, want dan komen we 3 weekjes naar Oma & Opa in Nederland!

Foei mamma

Ach vanacht weer nieuwe ronde nieuwe kansen toch?

Groetjes,

Michèle