Jada heeft een nieuw bed

Hey hey, Jada heeft sinds dit weekend een nieuw bed, met alles er op en er aan natuurlijk! Ze vind het geweldig en wil me bijna de hele dag haar nieuwe “grote” bed laten zien, nou het is een succes! We hebben haar kamertje nog niet veranderd omdat we haar eerst willen laten wennen aan het bed! Maar ze slaapt nu aan een stuk door van 6:30 tot 4:30 en dan komt ze daarna gewoon bij papa en mama in bed!

Joepie!!!

wat gaaf!
maar eerst had je een ledikant gewoon?
en hoe doen jullie dat met uit bed vallen?
heb je zo’n zij steun of hoe gaat dat in zijn werk?
en (dit lijkt wel een kruisverhoor haha) hoe oud is Jada nu?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jij durft … een weekend vol verandering (klok verzetten en nieuw bed) voor Jade… super hoor!

Kan me voorstellen dat ze helemaal trots is…

Hey,
We hebben hier geen wintertijd! We zitten nog op NL zomertijd hier! Het hele zuidelijk halfrond!

Eerst had ze een ledikant, maar daar klom ze altijd uit, tjaaa! gevaarlijk natuurlijk, dus hebben we 1 kant open gezet (dat kon met dit ledikant), maar nu werd het toch wat klein, en Jada houd van bewegen in bed!!!
Ze is er (nog) niet uit gevallen, maar zie ik haar niet doen, ze is een kei in klimmen! Ze heeft twee zijsteunen bij het hoofdeind! Verder heeft ze een muskietennet die haar wel tegen zou houden mocht ze vallen, en ja daar worden ze hard van!! Jada is geboren op 12 maart 2008, dus ongeveer 19,5 maand! Ze is wel een peintere meid hoor, ze vind haar nieuwe bed geweldig!!! Ik weet niet of het op de foto goed te zien is, anders kan ik wel een andere foto plaatsen waar de zijsteunen op te zien zijn!!

Juna

Grote meid hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat leuk dat ze een nieuw bed heeft.

Wat zal ze ineens groot zijn met een echt bed.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Hey, We hebben hier geen wintertijd! We zitten nog op NL zomertijd hier! Het hele zuidelijk halfrond!

Juna

Oh ja dat is waar … stond er even niet bij stil dat je niet hier woont.

Ooooh wat leukkk!!!
Ze zal zich nu al helemaal een echt prinsessendametje voelen hihi …

Toevallig zat ik gisteren te denken: wanneer is het eigenljk tijd voor zo’n peuterbed of iets dergelijks?
Nou voor jullie kleine meid al tamelijk vroeg, of heb ik dat verkeerd? hahah
En waar wonen jullie dan?

Nayaro - Danil / 14 September 2008

jeetje wat snel dan idd!
en die zijsteunen is dat op elk bed te bevestigen of zijn die zo totaal te koop met bed en al?
Rico klom ook uit de box, dus wilde een hogere box omdat we bang waren dat hij er anders uit zou kukelen.
hij heeft dit tot nu toe niet in zijn bed geprobeerd maar ja, zeg nooit nooit (misschien wel als we het niet zagen haha)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij kwamen een keer bij Noah op zijn kamer omdat we wakker waren, zat meneer rustig op de grond te spelen. Hij was met slaapzak en al uit bed gevallen… maar heeft zich kennelijk geen pijn gedaan want hij huilde helemaal niet.
Daarna ook gelijk zijn bedje maar op de laagste stand gezet, en nu is het ook niet weer gebeurt.
Noah is de laatste paar weken ook erg onrustig in bed… maar vind het zelf nog te vroeg om een groot bed te halen.
Of is het dan toch een goede zet om hem in een groot bed te leggen?

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

@ preciousbaby
Ik denk dat het tijd is wanneer je zelf ziet dat ze er aan toe zijn. Ik was heel bang met Jada in het ledikant en om nu een grotere te kopen en dan volgend jaar of over 2 jaar weer een nieuw bed vind ik een beetje te gek worden! Ze doet het prima, slaapt beter nu dan ervoor.

@isa-schatje-isa
Ik woon in het buitenland, dus ik heb mijn bed hier laten maken naar eigen design!

@ melanie christiaan
Ik hoor ook van mensen om een matras op de grond te leggen! om te zien wat er gebeurt!

Ookal is Jada nog jong, ik heb zelf het idee dat ze het goed doet in haar bedje, ze slaapt beter, word nu niet om 4:30 maar vanochtend zelf om 6:30 wakker en ze kan haar bedje uit om met haar spulletjes te spelen, voor ons is dit de beste manier, dat wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is!

Oke… Nou ik zag zondag bij de Ikea, dat er een ledikant is waarvan 1 zijkant er helemaal uit kan… Nou zou ik niet een nieuwe ledikant aan gaan schaffen, maar misschien kan ik de zijkant van onze ledikant er ook wel uithalen…(moet ie niet wankel worden natuurlijk).

Maar ik vondt het wel een erg leuk idee…

Lilypie Tweede Ticker

Oh ja, mijn vriendin had der kleine al vanaf 11 maanden in een groot bed… terwijl dat nog niet nodig was… dat vindt ik persoonlijk wel veel te jong!

Lilypie Tweede Ticker

@
melanie-christiaan
Ahhh als het voor je vriendin werkt, er zijn ook mensen die aan co-slapen doen, waarbij het kind helemaal geen eigen bed heeft totdat het naar een groot bed kan!
Als het voor die persoon werkt is het prima toch! Ieder zijn ding zeg ik altijd maar!

Ohhh jaa daar heb je ook helemaal gelijk in Malawimamajada!

Lilypie Tweede Ticker

quote:
quote:
Hey, We hebben hier geen wintertijd! We zitten nog op NL zomertijd hier! Het hele zuidelijk halfrond!

Juna

Oh ja dat is waar … stond er even niet bij stil dat je niet hier woont.

mag ik vragen waar je woont?
heb namelijk geen idee…
en aangezien ik best wel nieuwsgierig ben…:smiley:

groetjes!!

karin

@ karin aaltink

Ik woon in Malawi.

mmm…das inderdaad een heeeeel eind weg!

wel leuk dat je dan ook een ikke-ben-mama bent!
een internationaalforum…verry nice!!!
dus jullie hebben geen winter en zomer tijd…wel akkelijk want ik vergeet altijd dak de klok nog moet verzetten…
daar heb jij geen last van!

groetjes!

karin