Jada een koortslip heeft :(

Ja echt, baal vreselijk! maar ja heb al creme gehaald!

Oh bah. Voor het eerst? Ik heb er zelf nog nooit last van gehad, dus weet niet hoe het voelt. Heeft Jada er last van? Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@ mriek, behalve dat het trekkerig aanvoelt nee geloof het niet, het is hier eigenlijk bijna niet te voorkomen in Afrika, maar had gehoopt het nog een tijdje uit te stellen! Jammer! Het is de eerste keer ja, en best groot ook!

Oké. Nou, sterkte voor de kleine meid. En haar mama!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ohhhh een Koorstbla… ik heb er zelf ook altijd last van…
Zodra het weer veranderd, of iets heb ik het.

Je komt er ook nooit meer van af zeggen ze… herpes blijft actief in je lichaam.
Niet kussen met je dochter dus…:-p

Ik heb Noah de vorige keer perongeluk wel echt gekust, maar er kwam niks bij hem…

Sterkte ermee!

Liefs, Melanie

Ach arme meid.

Indd blijft dat terugkomen als je het 1 keer gehad hebt.
Madelon heeft het heel snel als ze uit een niet goed afgewassen glas oid drinkt. Zoals in cafe’s enzo.
Als ze uitgaat houd ze ook heel de avond hetzelfde glas. Bij een blikje pakt ze altijd een rietje of een glas.

Liefs Michelle

Oh vervelend!
Dani heeft een aantal weken geleden voor het eerst een koortslip gehad (we denken in ieder geval dat het een koortslip is geweest).
Van zijn lip had hij geen last, maar heel zijn tandvlees was boven en onder ontstoken. Heel zielig.
Gebruik jij nog middeltjes tegen een koortslip?
Bij ons werd geadviseerd om er niets op te smeren, alleen een beetje vaseline, omdat hij nog te jong is voor de middeltjes voor volwassenen zeg maar.

Ik zelf gebruik altijd middeltjes tegen koortslip…

Bij kinderen zou ik dat ook zo snel nog niet doen denk ik…
Veel fruit laten eten…

Liefs, Melanie

ooh wat sneu!
heeft ze dit vaker gehad?
heeft iemand haar een kus gegeven ofzo die koortslip had?
beterschap!

Weet niet waar ze het van heeft, ik heb het wel, maar ze heeft het niet van mij, laatste keer dat ik het had was September 2008! Dus tja, maar die dingen gebeuren nu eenmaal. Jada is bijna 2,5 jaar! (12 september word ze 2,5) Ze had al een verminderde weerstand, hoesten etc! Tja het is zoals het is, maar denk niet dat ze er erg ziek van is geweest/is! Ze loopt iedereen iig nog goed te komanderen! hihihihi Ik heb zovirax gekregen, nou je niet precies die, maar is acyclovic, das volgends mij precies hetzelfde, waardoor de blaasjes sneller af zouden moeten nemen! Het is een antiviraal middel! We zullen zien, maar idd draag je dit je leven lang bij je! Maar in Malawi is ongeveer 98% van de mensen drager, dus was bijna niet te voorkomen. Tja liever koortslip dan tuberculose moet je maar zeggen